סרטוני תדמית

סרטון תדמית הוא סרטון קצר ואיכותי המציג את המוצר או השירות של החברה. הסרטון הוא חלק מהותי במסע הפרסום השיווקי של העסק. הסרטון עוזר ביצירת מותג והפרדתו מהמתחרים. כאשר בונים מותג, יש צורך בנוכחות חזקה במדיה החברתית וסרטונים יכולים לסייע בכך ולמשוך יותר לקוחות מאשר כל צורת פרסום אחרת.

אפשר להשתמש בסרטון כדי לספר את הסיפור של מוצר או שירות, והוא צריך להיות מרתק, מעניין ואינפורמטיבי. הסרטון צריך גם לכלול כמה אלמנטים ויזואליים כמו מוזיקה, גרפיקה ואפקטים שונים. סרטוני תדמית נעשים בדרך כלל על ידי צלם וידאו או צלם קולנוע מקצועי. 

ישנם מספר שימושים לסרטוני תדמית:

קידום של חברה ומוצריה

ניתן להשתמש בגוון סרטוני אנימציה לעסקים וסרטוני תדמית כדי לקדם את החברה ואת המוצרים והשירותים שלה. סרטונים אלו עוזרים לבנות מודעות למותג, להגדיל את המכירות וההמרות וליצור אמון של לקוחות. סרטוני התדמית הטובים ביותר הם אלו שיש מאחוריהם סיפור נהדר, מטרה ברורה ומסר טוב.

שימוש פנים ארגוני

ניתן להשתמש בסרטוני תדמית לתקשורת פנימית ולסרטוני הדרכה פנימיים של העובדים. הם יכולים לשמש לקידום ערכי הליבה של החברה ומשימותיה. זה גם יעזור לעובדים, במיוחד החדשים, להבין איך להתנהג בתרבות ארגונית רלוונטית. 

טיפים לבניית סרטון מעולה

כדי להצליח ליצור סרטון תדמית מעולה, יש לחשוב לאיזה סוג קהל יעד רוצים להגיע ולנתח את צרכיו. למרות שישנם סוגים רבים ושונים של סרטוני תדמית, אותם עקרונות וטכניקות בסיסיות חלים על כולם. סרטוני תדמית יכולים להשתנות באורך אך הדבר הכי חשוב לזכור לגבי סרטון תדמית הוא שהוא צריך להיות כמה שיותר ייחודי. מומלץ ליצור סרטונים שהם אינפורמטיביים וגם משעשעים בו זמנית. אין לבלבל בין התדמית והמסר של המותג לבין זה של מתחריו.