ג'טסרבר

בימיו הראשונים של האינטרנט, אתרי אינטרנט היו מאוחסנים בשרתים המוקמים בדרך כלל במשרד של חברה. כיום ניתן לאחסן אתרים בשרתים הממוקמים בכל מקום בעולם.

רוב ספקי האחסון מציעים אחסון משותף, שהוא שירות שבו כל אתר משתף את השרת עם אתרים רבים אחרים. אחסון מסוג זה מציע עלות נמוכה וקל להגדרה. עם זאת, יש לזה גם כמה חסרונות. לדוגמה, אם אתר אחד באותו שרת הופך לפופולרי מאוד ומשתמש ברוחב פס רב, זה יכול להאט את כל האתרים שמתארחים באותו שרת.

אחסון ייעודי הוא אפשרות נוספת לאחסון אתרים. עם אפשרות זו, ארגון שוכר שרת שלם מספק ומאחסן בו באופן בלעדי את האתרים שלו. סוג זה של אחסון יכול להיות יקר יותר מאשר אחסון משותף אבל יש לו גם יתרונות. למשל, לשרתים ייעודיים יש מהירויות עיבוד מהירות יותר מאשר שרתים משותפים.

ג’טסרבר הוא שירות אחסון אתרים מבוסס ענן המספק גישה למשאבים מכל מכשיר. החברה מציעה גם אחסון משותף וגם שרתים פרטיים וירטואליים. החברה גם מציעה שירותי רישום שמות מתחם וכלים לבניית אתרים על מנת לעזור למשתמשים ליצור ואתרים משלהם ולתחזק אותם. 

מדובר בעצם בחבילת תוכנה בקוד פתוח המספקת שרת אינטרנט ושרת מסד נתונים. ניתן להשתמש בו כדי ליצור יישום אינטרנט. הוא כתוב בשפת התכנות פייטון. ניתן להשתמש בו כדי ליצור יישום אינטרנט. ניתן להתקין את ג’טסרבר ברוב מערכות ההפעלה. 

כמו כן, ג’טסרבר יכול לספק לך שם דומיין, חשבונות דואר אלקטרוני, דפדפן אינטרנט, ,פרוטוקול העברת קבצים, ועוד אלמנטים טובים עבור קידום אתרים אורגני למשל. ההחברה תהיה אחראית גם לשמירה על אבטחת האתר שלך על ידי סריקתו לאיתור תוכנות זדוניות או וירוסים וגיבוי של הנתונים שלך. כל אלה יקדמו את האתר ויצעידו את העסק קדימה.