קידום אתרי WIX

אם אתם כמו רוב האנשים, כנראה שלא הכרתם יותר מדי את המונח "SEO" עד שהתחלתם לבדוק בניית אתר אינטרנט. ברגע שלמדתם ש-SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש, בטח הבנתם שזה דבר די חשוב שיש לקחת בחשבון אם אתם רוצים שהאתר שלכם יצליח. אבל מה זה קידום אתרים, ואיך אתם מבצעים אופטימיזציה של אתר Wix שלכם עבורו? המשכו לקרוא!

מה זה SEO?

בקיצור, קידום אתרים הוא התהליך של הפיכת האתר שלכם לגלוי ואטרקטיבי יותר למנועי חיפוש כמו גוגל. זה נעשה על ידי הוספת אלמנטים מסוימים לאתר שלכם שעוזרים לו להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש כאשר מישהו מזין מילות מפתח רלוונטיות. אופטימיזציה יכולה להיות קצת תעלומה, אבל יש כמה יסודות שכל אחד יכול ללמוד כדי להתחיל.

כיצד לייעל את אתר Wix שלכם לקידום אתרים

הצעד הראשון באופטימיזציה של אתר Wix שלכם לקידום אתרים הוא לבחור את הפלטפורמה הנכונה. Wix מציעה שתי אפשרויות שונות – Wix ADI ו- Wix Editor. שתי הפלטפורמות תוכננו עם SEO קידום אתרי WIX מראש, כך שבאמת לא תוכל לטעות, לא משנה באיזו מהן תבחרו. עם זאת, אנו ממליצים להשתמש בעורך Wix אם יש לכם אפילו מעט ניסיון בעיצוב ופיתוח אתרים. הסיבה לכך היא שעורך Wix נותן לכם שליטה רבה יותר על המראה והתחושה של האתר שלכם, מה שיכול להיות שימושי כשמגיע הזמן לבצע אופטימיזציה של דפים ספציפיים עבור מילות מפתח ספציפיות.

לאחר שבחרתם בפלטפורמה, השלב הבא הוא בחירת נושא לאתר שלכם. שוב, כל הנושאים המוצעים על ידי Wix בנויים מתוך מחשבה על SEO. עם זאת, נושאים מסוימים מתאימים יותר לסוגים מסוימים של עסקים מאשר לאחרים. לדוגמה, אם אתם מנהלים חנות מסחר אלקטרוני, אז תרצו לבחור ערכת נושא שתוכננה במיוחד עבור חנויות מקוונות.

רוצים יותר גולשים באתר? הכירו ערוץ יוטיוב על קידום אתרים אורגני בגוגל