ניוד קרן פנסיה – מדוע חשוב לאחד את כל החסכונות לקופה אחת?

במדינת ישראל ישנו חוק נהדר שמחייב כל אדם לחסוך לפנסיה. אם אתם שכירים, כמו רבים מהעובדים במשק, זה אפילו לא דורש מכם יותר מדי. המעסיק שלכם מחויב עם העסקתכם להפריש עבורכם כספים לקרן הפנסיה שפתח לכם. כך, הפלאפל שעבדתם בו בגיל 23, הפיצוציה שעבדתם בה באותה שנה וגם קמפיין הבחירות שעבדתם בו עם השחרור מהצבא, בכולם נפתח עבורכם חיסכון פנסיוני.

הבעיה מתחילה כאשר עברתם למקום עבודה חדש וקרן הפנסיה בה נמצאים החסכונות שלכם מאותה עבודה קודמת הופכת רדומה. מרבית העובדים אינם מבקשים מהמעסיק בעבודתם הנוכחית להפריש את הפנסיה לקרן הישנה ועל כן הם צוברים פנסיה באין ספור קרנות חיסכון.

למה ניוד קרן פנסיה זה חשוב ומה רע בכמה קרנות חיסכון?

חשוב להבין שעל כל קרן פנסיה בה נמצאים כספי חיסכון שלכם אתם משלמים דמי ניהול. דמי הניהול הם לא עניין של מה בכך ועשויים להגיע לסכומים משמעותיים, לעתים, הסכומים הופכים למשמעותיים במיוחד דווקא כאשר הקרן הופכת לרדומה. בנוסף, אדם שעבד בחייו במספר רב של מקומות עבודה יכול למצוא עצמו עם מספר רב של קרנות וחסכונות שקשה עד בלתי אפשרי לעקוב אחרי כולן. 

ישנה חשיבות להצליח לעקוב אחרי הכסף שצברתם. בלי לדעת כמה כסף צברתם יהיה חכם קשה לתכנן את עתידכם ואת המסלול הנכון ביותר עבור הפנסיה שלכם. כדי להצליח לבצע ניוד קרן פנסיה עליכם לעבוד עם מומחה. סוכן הביטוח יקבל מכם אישור גישה לקרנות השונות שלכם ויוכל לאסוף את כל המידע הנדרש ולעזור לכם בניוד קרן הפנסיה.

ניוד קרן פנסיה: הדרך להבטחת עתידכם הכלכלי

על מנת לתכנן את עתידכם ולהעניק לעצמכם רשת ביטחון כלכלי משמעותית עליכם להתחיל בלאסוף את כל המידע הדרוש ולבצע ניוד קרן פנסיה. לאחר מכן, תוכלו להתייעץ עם יועץ פנסיה שיבין את מצבכם הכלכלי, את מטרותיכם לעתיד ואת אופציות ההשתכרות שלכם ויוכל להמליץ לכם על המסלול הטוב ביותר עבורכם ועובר ימי הזקנה שלכם.

לסיכום: אין סיבה לנהל כמה קרנות פנסיה במקביל. זה מסורבל, קשה עד בלתי אפשרי לעקוב אחר הסכומים שחסכתם וזה עולה לכם כסף רב שעדיף שישמש אתכם בזקנה. על כן, מומלץ לבצע ניוד קרן פנסיה, בקלות וביעלות בעזרת סוכן ביטוח שידע לעשות זאת באופן מייטבי, להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא ולהעניק לכם מידע על מסלולי הפנסיה המתאימים והטובים ביותר עבורכם ועבור עתידכם.

למידע נוסף https://todaafinansit.co.il