שירותי אחזקה למגדלי מגורים

שירותי התחזוקה של מגדלי מגורים נחשבים לחלק חשוב בתכנון המבנה. מדובר באחריות גדולה שדורשת תשומת לב רבה מהבנייה ואף יותר מצוות התחזוקה. ישנם מספר גורמים שקובעים עד כמה צוות תחזוקה מבצע את עבודתו. אחד מהם הוא יעילות עבודתם, שנקבעת לפי כמות ואיכות המשימות שהם מבצעים. 

ישנם שני סוגי תחזוקה: 

אחזקת המגדל היא עבודה גדולה. יש לתחזק את המגדל בדיוק כמו כל בניין אחר, אך בשל גובהו, עבודות התחזוקה הופכות לקשות יותר. המשמעות היא שכדי לתחזק בניין בגובה כזה, זה צריך להיעשות ביעילות אנרגטית ספציפית גבוהה מאוד (אם זה אפשרי). הדרך הברורה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טכנולוגיית "מיזוג אוויר" או "בידוד" במקום חשמל במערכות חימום וקירור, אם כי גם שיטות אלו נכשלות כי אין מספיק זמן עבורן. כדי לשמור על המגדל בצורה נכונה יש לכל האלמנטים המבניים בפנים המגדל, כך שכאשר הטמפרטורה יורדת, הבניין יוכל לשמור על כל הפונקציות שלו. גם תחזוקה של בניין גבוה דורשת יותר זמן ומשאבים. בניגוד לעבודות מגדלים, עבודת הגג היא פשוטה: אם הגג מתחמם או קר מדי, יש לפתוח חלונות או דלתות כדי להכניס קצת אוויר. בנוסף, אלמנטים מבניים רבים אינם מותקנים בתוך הבניין אלא עליו. קיר חיצוני ובכך זקוקים להגנה מפני מים (אם כי הגנה זו לא תמיד ניתנת). מבנים עם גג נבנים לרוב ללא מערכות ספרינקלרים כיבוי אש מכיוון שהם אינם זקוקים להם; זה גורם לבעיות מאוחר יותר כאשר אנשים לכודים בבניין ואין מערכת ספרינקלרים. 

לסיכום; תחזוקת מגדלי מגורים היא עסק גדול מאוד. מדובר בהתקנה ותיקון של כל סוגי הציוד, כגון מעליות, מעליות וכו'. שירות זה ניתן על ידי החברות השונות העוסקות בעבודות מסוג זה. ישנן מספר חברות המציעות שירותים אלו ללקוחותיהן.

פרטים באתר: http://primehouse.co.il/