מה כולל תהליך של קניית רכבים לפירוק?

מכירת רכבים לפירוק היא סוג עסק נפוץ מאוד. זה כרוך בסילוק כלי רכב ישנים, שאינם מועילים עוד לייעודם המקורי. לאחר מכן, הרכבים נמכרים על ידי חברות פרטיות, או שהם עשויים להימכר על ידי סוחרים מורשים. מקובל גם שעסקים רוכשים אותם כדי להשתמש בהם כצורת מימון. להלן השלבים העיקריים הכרוכים עם קניית רכבים לפירוק. 

תהליך קניית רכבים לפירוק בשלבים

חפש מגרש של רכבים משומשים אשר מציע שירות של קניית רכבים מושבתים לפירוק. בדקו מראש את המאפיינים וההיסטוריה של המגרש. לאחר מכן בדוק את טווח המחירים וודא שאתה תואם את הדרישות שלך למה שאתה רוצה לקבל. קבל פרטים מהמגרש לגבי תנאי תשלום עבור קניית רכבים לפירוק. חשוב לשים לב כי זו בעצם דרך חדשה למיחזור מכוניות ישנות והיתרונות הנלווים אליה.

בהתחלה, תעשיית הרכב הייתה די שמרנית. אנשים נהגו לקנות מכוניות חדשות כל חמש שנים והן בדרך כלל לא היו טובות כמו הקודמות שלהם. על מנת לשפר את איכות המכוניות ולגרום להן להחזיק מעמד זמן רב יותר, יצרניות הרכב החלו למחזר מכוניות ישנות. הם גילו שהם יכולים לחסוך כסף בעלויות סילוק על ידי מכירת המכוניות הישנות במקום לזרוק אותן.

קניית רכבים לפירוק, למחזר רכבים 

כיום, המון אנשים ברחבי העולם ממחזרים רכבים ישנים וחברות רבות עוקבות אחריהם. מספר כלי הרכב הממוחזרים גדל הן במדינות המפותחות והן במדינות מתפתחות. ההערכה היא שב-2025 יהיו יותר מ-2 מיליארד כלי רכב ממוחזרים, שיהוו עד אז כ-40% מכלל כלי הרכב המשומשים על פני כדור הארץ. זה אומר שיש פוטנציאל עצום לשימוש חוזר וניתן לעשות שימוש חוזר בקנה מידה עם הרבה פחות פסולת מבעבר! זה גם אומר שאנחנו יכולים למחזר יותר מכוניות מאי פעם!

>למידע נוסף והצעת מחיר עבור הרכב שלכם בקרו באתר DBC פירוק רכבים