נדלן להשקעה

בישראל קיים ביקוש הולך וגדל אחר דירות למגורים, הגורם להתערבות ממשלתית בכל מיני דרכים החל האצה של תוכניות להתחדשות עירונית ועד להפשרה של קרקעות בערים שונות החל מרמלה ועד לבאר שבע ואבן יהודה. כל אלו מייצרים תנופת בנייה שעוד לא נראתה בישראל בשנים האחרונות, וכמובן גם לעלייה בביקוש אחר נדלן להשקעה בארץ. הביקוש הזה איננו קורה סתם כך, אלא מגיע אחרי הקורונה שהוכיחה כי מרבית השווקים מתקשים לעמוד אל מול אתגרי העתיד ואילו עולם הנדל"ן מצליח לעמוד אל מול כל אלו בצורה איתנה. אבל בכדי לשחות בעולם של השקות נדל"ן, מומלץ להגיע אל אינדיגו ולקבל את הכלים הנכונים לשחייה והשקעה בעולם הנדל"ן. 

נדלן להשקעה-בארץ או בחול?

אחד השלבים הראשונים בכניסה אל עולם הנדל"ן היא השאלה בנוגע לאיפה, ולא רק בעיר אלא בעולם. נדל"ן ברחבי העולם מלווה לא פעם לא רק בקשיי שפה, אלא לעיתים גם בקושי להגיע פיזית אל המקום ובמיוחד בתנאי המגפה שליוותה את מרבית העולם בשנתיים האחרונות, זה עלול להפוך לטריקי. אך יתרה מזאת החיפוש אחר נדלן להשקעה בחול ידרוש מאיתנו לא מעט הוצאות סביב הטיסות, שהייה ואנשי מקצוע. 

אמנם מחירי הדירות באירופה יכולים להיות נמוכים יותר משל לא מעט אזורים בארץ, אך התנהלות הלוגיסטית עלולה להוביל לא פעם לכדי עסקאות עוקץ.

 עם זאת בנדלן להשקעה בארץ, נוכל לקבל שקיפות גבוהה יותר, בדיקות מעמיקות יותר וכמובן בדיקה פיזית של הנכס ויותר מפעם אחת. 

טיפים שחשוב לדעת

אם הבנו כי נדלן להשקעה בארץ עדיף על זה שבחול, נוכל להתמקד בערים ובאופי הביקוש של כל עיר ועיר. כך למשל עולה על פי אתר הנדל"ן הממשלתי כי ערים שונות נהנות מתשואה גובה בשעירות, אך הביקוש להן די נמוך ולעיתים אף מלווה בחתך אוכלוסייה "בעייתי". עולם הנדל"ן עמוס במידע ובכדי להבין ולנתח אותו בצורה מדויקת ונכונה לנו ולסוג ההשקעה שנרצה לבצע, חשוב לקבל את הכלים הכונים. לשם כך נוכל לבחור קבוצת אינדיגו המלווה מאות משקיעי נדל"ן ברחבי הארץ.

למידע נוסף היכנסו לאתר: https://indigos.co.il/