מכונת כביסה – איך תדעו לבחור נכון?

מתקשים לבחור מכונת כביסה שתוכל להציע לכם את הפונקציונליות שאתם צריכים בצורה מדויקת? אל חשש. החלטנו לעשות לכם סדר ולציין עבורכם את הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק בטרם הקניה, כך שתדעו בוודאות שאתם בוחרים לעשות רכישה נבונה.

מה לבדוק לפני הקניה?

  • קיבולת המכונה – מספר הנפשות במשפחה שלכם צריך להשפיע באופן ישיר על קיבולת מכונת הכביסה. במשפחות גדולות רצוי לבחור בנפח של לפחות 10 ק״ג.
  • דירוג אנרגטי – מכונות הכביסה החדישות נחשבות ליותר יעילות מבחינה אנרגטית, וכיאה לכך, הן יותר קרובות לדירוג A, אשר מצביע על יעילות אנרגטית אופטימלית.
  • פתח קדמי או עליון – אם רוצים לחסוך במקום, מכונת כביסה פתח קדמי תהיה עדיפה, שכן יהיה ניתן למקם עליה מייבש, אך אם רוצים מכונת כביסה בלבד, והנוחות היא בראש סדר העדיפויות, אז מכונה עם פתח עליון תהיה העדיפה ברוב המקרים.
  • סיבובים לדקה – פה מדובר על כמות הסיבובים שהמכונה עושה כדי לנקות את הבגדים שלכם בכל דקה. רצוי לבחור במכונה שמסוגלת לעשות לפחות 1,000 סיבובים בדקה לתוצאות אופטימליות.
  • תכניות הפעלה – אם אתם רוצים להקל על עצמכם את השימוש במכונה, אז הרי שזה יהיה קריטי שתבחרו באחת שמגיע עם מגוון תכניות הפעלה לסוגים שונים של בגדים. זה משהו שאפשר למצוא כיום בכל המכונות המודרניות.

רצוי לבחור בדגם חדיש

כיום דגמים חדשים של מכונות כביסה אף מציעים התממשקות למערכות בית חכם, וזאת לצד כל הדברים החשובים שהזכרנו לעיל. אם אתם רוצים להקל על עצמכם את ניקוי הבגדים ולדעת שאתם הופכים את המטלה הזו להרבה יותר פשוטה, אז יהיה כדאי לכם להשקיע ברכישה של מכונת כביסה בוש איכותית. זה יהיה שווה את הכסף שלכם.