העתיד הכלכלי נמצא בסין – האמנם?

מזה מאה שנים שארצות הברית שולטת בכיפה וזאת בזכות הכלכלה הגדולה ביותר בעולם. הכלכלה הזאת איפשרה לאמריקאים לנצח בשתי מלחמות עולם ולהכניע את המעצמה היבשתית הגדולה ביותר ברית המועצות. אין ספק כי העוצמה הכלכלית הזאת של האמריקאים איפשרה להם לתרגם את ההצלחה הזאת לעולם העסקים וניתן לראות כי החברות הגדולות בעולם הן חברות אמריקאיות. אך כל זה שייך לעבר, יותר ויותר אנשים מסכימים כי העתיד שייך לסין. סין היא המדינה המאוכלסת ביותר בעולם ורבים חוזים כי בעוד שנים מועטות היא גם תהיה הכלכלה הגדולה בעולם. על כן כל חברה ישראלית הרוצה להצליח ולכבוש את העולם חייבת לכלול את סין בתכנונים שלה. אם הישראלים יוותרו על סין אנחנו נהיה בבעיה חמורה והכלכלה שלנו תיקלע למשבר חמור וזהו משהו שאנחנו חייבים לחשוב עליו לעומק בכל פעולה ופעולה שאנו מבצעים בעולם העסקים.

האם התרבות הסינית דומה לישראלית?

העניין הוא שלעשות עסקים עם סינים זו לא משימה כל כך פשוטה וזאת עקב הבדלי התרבות הגדולים בין התרבות הסינית לזו הישראלית. זהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו אם אתם רוצים להצליח לכבוש את הקהל הסיני ואם אתם רוצים לנהל את עניינכם בצורה חכמה. אם תנסו לפנות אל הסינים בדרך המערבית סביר מאוד להניח כי אתם תיקלעו לבעיה רצינית ביותר וזה יפגע בכם בצורה חמורה. אם תגיעו עם ידע בנוגע לעולם הסיני ובנוגע למנהגים שם הסינים הרבה יותר יכבדו אתכם ויהיו הרבה יותר נאותים לעשות עמכם עסקים. אל תזלזלו בנקודה זו וקחו אותה בחשבון אם אתם רוצים להצליח בסין.

אז מהי הדרך הטובה ביותר לעשות עסקים בסין?

אין ספק כי לישראלי המצוי יהיה קושי להבין את התרבות הסינית וזאת עקב העובדה כי הוא מעולם לא נתקל בתרבות דומה. על כן אנחנו חייבים לציין כי כדאי לכם לקחת יועצת סינית אשר תדריך אתכם במדויק כיצד להתנהג ותסביר לכם על העולם הסיני ועל המנהגים שלכם וכך תקבלו את ההחלטה החכמה והטובה ביותר שיש בנוגע לעשיית עסקים עם הסינים.

לעוד מידע ושירותי תרגום לסינית, בקרו באתר https://chineseinisrael.com/