3 סוגי עבירות שעו"ד פלילי יוכל לחלץ אותך מהן בקלות

עבירות בתחום הפליליים במדינת ישראל לא חסר, וכיום מערכת המשפט מוצאת עצמה עובדת שעות מרובות לאיתור עבריינים, חקירתם, סינון בין תיקים וחשיבותם, כמו גם הבאה למשפט ומעצר של אנשים שביצעו עבירות או נחשדו בביצוע עבירות פליליות מסוגים שונים.

כיום ישנם לא מעט עורכי דין המייצגים אנשים מכל הארץ, ואפילו מחול שנחשדו בעבירות פליליות וכעת מתמודדים מול מערכת המשפט הסבוכה.

אבל מהן העבירות הנפוצות מהן עורך דין פלילי יכול לחלץ כמעט כל אחת ואחד? הנה 3 דוגמאות שכיחות:

עבירות מין – כיום כידוע לא חסרות האשמות שונות בנושאי עבירת מין, בין אם מדובר באונס, אינוס קטין, הטרדה מינית ושאר עבירות שנחשבות קשות ביותר! אם אתם חשודים בעבירה כזאת או שאתם נמצאים בחקירה בנושא, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין פלילי טוב שיוכל לסייע לכם בעת התהליך ויוכל ללוות אתכם לאורך כל הדרך.

עבירות רכוש – גניבה, פריצה או שוד, מעילה בכספים, הלבנת הון ושאר עבירות, כולן חלק מעבירות רכוש שנחשבות גם הן חמורות מאד! במידה ואתם נחשדים בגניבה, מעילה או כל עבירת רכוש: שימו לב כי אתם בוחרים עורך דין פלילי טוב בבאר שבע או בכל מקום בו אתם מתגוררים, או במקום בו ההליכים נגדכם ננקטים.

עבירות אלימות – עבירות אלימות כמו אלימות במשפחה, בין בני זוג, אלימות נגד קטין, תקיפה, חבלה ועוד, כולן דורשות עורך דין פלילי שמכיר את התחום על בוריו ויוכל לסייע לכם למצוא את הדרך לצאת מן התסבוכת הנוראית שאתם נמצאים בה.

לסיכום, עבירות בתחום הפלילים לצעירנו לא חסר, לכן חשוב שגם אם אתם נמצאים בחקירה ראשונית או שהגעתם כבר לשלבים של מעצר או שימוע – כי עורך דין פלילי טוב ייצג אתכם ילווה אתכם בכל צעד ושעל, וידע לחלץ אתכם כמה שיותר מוקדם מתוך הצרה שאתם נמצאים בה!