נשרף לכם הרכב? הוא עדיין שווה כסף

לפעמים בהפתעה מגיעה העת שבה צריך להיפרד מהרכב שלנו. במקרים בהם הרכב פשוט ישן מאוד וכבר לא שווה לתקן או שקרתה תאונה קטלנית, עדיין ברוב המקרים אפשר למכור את חלקי הרכב או את הרכב כולו לצורכי פירוק מחלקים ולאחר מכן לגריטה (מכירת שילדת הרכב לצורך מחזור מתכות) ולהרוויח עליהם סכומים נחמדים. אך מה קורה כאשר נשרף הרכב יחד עם כל תכולתו? מאמר זה יעשה לכם קצת סדר ואולי אף יחסוך לכם סכומי כסף נחמדים.

כאשר נשרף לכם הרכב זהו זמן מאתגר. ריצות ותיזוז בין חברות להשכרת רחב כדי שעדיין נוכל להגיע ממקום למקום עד שנקנה או נקבל רכב חדש, ובין חברות הביטוח השונות. יחד אם זאת חשוב לדעת שגם רכב שרוף שווה כסף.

מכרו את הרכב לפירוק

קוני רכבים לצורך פירוק רכבים הינם לרוב סוחרי רכב פרטיים או בעלי מגרשי רכבים הקונים רכבים לצורך פירוקם מהחלקים התקינים, את החלקים התקינים הם לפעמים משפצים ומוכרים אותם למוסכים ובתור חלקי חילוף. את התשלום בעבור הרכב לצורך פירוק מחשבים לפי שנת ייצור הרכב, דגם הרכב ומצבו המכני. בדקו האם עדיין יש ברכב חלקים העשויים להיות שווים כסף. לצורך בדיקה זו פנו לחברה אמינה המתעסקת בקניית רכבים לפירוק, ספרו להם על מצב הרכב ובקשו לקבל הצעת מחיר על שילדתו וחלקיו. במקרה זה, אמנם לא תקבלו את אותו הסכום כסף כמו שהייתם מקבלים אילו הרכב רק היה עובר תאונה קשה או מושבת בגלל גילו והקילומטרים הרבים שעבר אך עדיין לפעמים ניתן להשתמש ולשפץ חלקים מסוימים מהרכב לצורך מכירתם. פנו לסוחר ברכבים לצורך פירוק, ספרו לו את המצב ובקשו לקבל הצעת מחיר.

מכרו את שילדת הרכב

את המתכות שברכב ניתן למכור לצורך מחזור מתכות לתעשיות המתכת השונות. במידה ואתם קוראים את המאמר בזמן שאתם מחכים לגרר, שווה כבר למצוא סוחר מחזור מתכת אליו תוכלו לגרור את הרכב ישירות אל מגרשי הגריטה ולחסוך את עלויות השינוע של הרכב אל מגרש המחזור.