הדרך ליצירת הכנסה ממסחר במניות – אריה גולדין

לא מעט ישראלים חיים במינוס, כלומר: אותם ישראלים מגיעים למצב של מינוס בשל הוצאות גבוהות מהכנסות. אותם ישראלים אשר חיים במינוס, אינם מגדירים את עצמם בקו העוני מבחינת ההכנסות שלהם, אלא כבעלי הכנסה ממוצעת, אך עדיין אינם מצליחים לגמור את החודש. אצל משפחות מעין אלה, על פי סקרים שנערכו, הגירעון הכספי רק הולך וצובר תאוצה ככל שהם מתבגרים.

אולי יעניין אתכם גם: http://www.infocenters.co.il/gfh/notebook_ext.asp?book=45781&lang=heb&site=gfh

מהי הסיבה למינוס

מרבית הישראלים אשר חיים במינוס, אינם תמיד מבינים מהי הסיבה למינוס התמידי בחשבון הבנק שלהם. ובכן, הסיבה לכך היא די ברורה: אצל מרבית הישראלים היקף ההוצאות של אותם ישראלים עולה על היקף ההכנסות שלהם. על אף שלא מעט ישראלים היו בטוחים שהמינוס הינו תופעה זמנית אשר תחלוף במהלך הזמן, הרי שכל עוד שהם אינם הגדילו הכנסות או מאידך, הקטינו הוצאות על מנת להגיע למאזן חיובי בין ההכנסות להוצאות שלהם, המינוס רק ילך ויגדל. הדבר מוביל לא מעט ישראלים לחפש אחר מקור הכנסה שיכול לסייע להם להוסיף הכנסה חודשית. אחת הדרכים לעשות זאת על פי אריה גולדין היא באמצעות מסחר

כיצד יוצרים הכנסה ממסחר במניות

על מנת להגדיל הכנסה בהשקעה מינימלית באופן יחסי, כדאי להכיר את תחום ההשקעה במניות. על פי אריה גולדין, על מנת לעסוק בתחום מסחר במניות, יש צורך ללמוד על שיטת המסחר הזו על מנת לבצע אותה באופן שיניב להם רווחים. אמנם מסחר במניות איננו בהכרח דורש ניסיון או ידע קודם, אך על מנת לעשות אותו נכון כדאי ללמוד את כל מה שניתן לדעת עליו. המגמה היא לרכוש מניה כזו או אחרת אשר מזהים את הפוטנציאל שבה ולאחר מכן, למכור אותה במחיר גבוה יותר מהמחיר שבו רכשתם אותה. הדבר ייצור לכם רווח כספי שיוסיף למאזן ההכנסות שלכם. כדאי מאוד לדאוג שכל העסקאות אשר תבצעו בסכום המניות יהיו רווחיות, על מנת שמסחר בשוק המניות אכן יהווה תוספת הכנסה איכותית, שתסייע לכם לאזן את המצב הכלכלי שלכם ואף יותר מכך, להגיע לרווח כלכלי נאה.