נוטריון לצרפתית – אתם יודעים שאתם זקוקים לו

רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה בה אנו חייבים את חתימתו של עורך דין מוסמך אשר יכול לשמש גם כעורך דין נוטריוני. הרגע הזה הזאת מחייב הליך של הגשת מסמך לבית המשפט או אפילו מסמכים עבור מוסדות שונים בחו"ל לצורך לימודים, עבודה או ויזה.

 שירותי נוטריון – זה שירות חשוב

העליה הגדולה שהגיעה לאחרונה מצרפת היא הסיבה המוצדקת ביותר לדרישה המתגברת לטיפול בנושאי בירוקרטיה הדורשים לשכור את שירותיו של עורך דין מוסמך אשר עבר את מבחני הלשכה ומשרד המשפטים וכעת הוא יכול לשמש כעורך דין נוטריון לצרפתית לטיפול בסיטואציה הזאת.

עורך דין המוסמך לשמש כעורך דין נוטריוני הוא עורך דין שיש לו וותק של מעל עשור שנים בתחום עריכת הדין ואף עבר את מבחן משרד המשפטים והלשכה בהצלחה. במידה וצלח את המבחן יוכל לנסח, לאשר ולאמת מסמכים המתאימים לדרישות הספציפיות הללו.

הרבה תושבים ישראלים הנרשמים ללימוד תואר בצרפת או אפילו במדינות בהן צרפתית היא השפה הנפוצה והרשמית נדרשים להציג ולהגיש מסמכים מסוימים המתורגמים על ידי עורכי דין נוטריוניים שהוסמכו לשמש כעורכי דין נוטריון לצרפתית ויכולים לנסח, לתרגם ולאמת את המסמכים הנדרשים.

מיהו נוטריון מוסמך?

לפי החוק, רק עורך דין לו יש ניסיון של מעל 10 שנים בתחום עריכת הדין הוא עורך דין היכול לקבל את הזכאות לגשת אל מבחני משרד המשפטים והלשכה, במידה ועובר את המבחנים בהצלחה יוסמך לתרגם, לנסח ולאמת את המסמכים שנדרשים בתחום הנוטריון.

אותה תוספת משמעותית הזאת לכותרת המקצועית של עורך הדין מכניסה לא רק תואר, אלא גם הכנסה נוספת ומשמעותית ואף גיוון בתחומי העיסוק היומיומיים והרחבת מערך הלקוחות הקיימים. יש לזכור שכדאי לגבות את התשלום בהתאם עבור שירות ספציפי זה בהתאם לתעריף הנקבע חוקית.