איך בית עסק מרוויח מקופונים

עולם שלם נגלה לפני הישראלים מאז המצאת הקופונים והשוברים. אם פעם מלונות יוקרה, טיסות לחו"ל, מסעדות גורמה, מכוני ספא ועוד שלל דברים של איכות חיים הוא שייכים רק לאנשים עשירים, כיום בזכות קופונים לארוחות בוקר למשל כל אחד כמעט יכול להרשות לעצמו. אך מרוב קופונים ודברים שניתנים במחירים זולים מאוד, עולה השאלה איך בית עסק עם  כל כך הרבה הוצאות מרוויח בזכות הקופונים, או בשאלה אחרת למה זה משתלם לו לספק את הלקוחות שלו. במאמר זה ננסה לתת לכם כמה כיווני מחשבה והסבר כיצד בית עסק מרוויח מקופונים.

קנייה נוספת

כאשר למשל אנו מגיעים אל מסעדה, אנו לרוב נזמין כמה דברים, נזמין מנת פתיחה, עיקרית, קינוח, שתיה ולכן הרבה פעמים הקופונים אשר מספקים לנו רק מוצר אחד לא ישביעו את רצוננו. לכן לרוב נבחר לקנות מוצרים שישלימו לנו את חווית האכילה במסעדה. קנייה נוספת של מוצרים אלה מאפשרת לבעל העסק למשוך אותנו אליו ובכך להרוויח כסף בדרכים עקיפות מהקופון. לנו זה יוצא מאוד משתלם כי גם חסכנו בארוחה תשלומים נוספים ולבעל העסק זה משתלם כי קנינו ממנו מוצרים משלימים.

חשיפה לקהלים חדשים

לבתי העסק אחד הפעולות הקשות ביותר הוא השיווק, הרבה עסקים מוציאים על תקציבי פרסום המון כספים, רק בשביל להיחשף לקהלים חדשים שעוד לא מכירים את השירות או המוצר שלנו. בעצם על ידי קופונים של דור חדש בשוברים יכול בית עסק לחשוף את עצמו לקהלים חדשים, אותם קהלים באם ייצאו מרוצים ייפרסמו לחברים, משפחה ובעצם על ידי כך הוא יכול להוריד את הוצאות השיווק שלו ולהגדיל רווחים.

לקוחות חוזרים

כל בעל עסק יודע שהדבר הכי קשה זה לשווק ולהביא מספיק לקוחות על מנת לצאת עם רווחים מבית העסק שלך. אך ללא שום ספק ידוע שלשמור לקוחות אצלך, זה הדבר הכי חשוב לכל בית עסק, כי אין כמו לקוחות חוזרים אשר מרגישים בבית ובוחרים תמיד לבוא אלייך. על ידי לקוחות חוזרים ניתן לייצר מועדון לקוחות ובכך כך הזמן בית העסק שומר על עצמו חי ופעיל.