ביטוח תאונות אישיות, למה זה כל כך חשוב

כולנו מקווים ומתפללים כי נזכה לחיות את חיינו עד מאה ועשרים. שנים טובות, שנים בריאות ללא מחלות, ללא תאונות וללא כל פגע.

אך מה לעשות שבמציאות זה לא תמיד קורה. האדם חשוף לפגעים מסוגים שונים. אם זו מחלה שמשביתה אותו למשך זמן קצר או ארוך או אפילו לצמיתות ואם זו תאונה שמוציאה אותו ממעגל העבודה. במקרים מן הסוג הזה עשוי הנפגע למצוא את עצמו מול שוקת שבורה. הוא אינו מסוגל להמשיך לעבוד ולהתפרנס. מנגד, הביטוח הלאומי שאמור איכשהו לדאוג עבורו לפיצוי מנסה בכל הדרכים להתנער מהאחריות והם מקטינים את עוצמת הפגיעה והנפגע מוצא את עצמו נאלץ להתמודד בנוסף לקשיים, לחולי ולפגיעה גם במצב כלכלי חדש ולא קל – בלשון המעטה.

עם ביטוח תאונות אישיות התמונה שונה

כאן אנחנו יכולים להבין למה חשוב כל כך לדאוג לביטוח תאונות אישיות. כאשר הנפגע הינו מבוטח בביטוח תאונות אישיות, הוא יכול להיות  רגוע כי עד שהוא יחלים ויוכל לשוב למעגל העבודה או עד שהוא יתאושש מהתאונה, אם בכלל, יש מי שידאג לחלק הכלכלי. יש את חברת הביטוח אשר בה הוא מבוטח וממנה הוא יוכל לקבל את התשלומים החודשיים בהתאם לפרמיה אותה הוא רכש ועליה הוא משלם.

ברור כי מדובר בהצלה של ממש עבור אותו מבוטח כאשר הוא יודע כי לפחות החלק הזה של הדאגה לכלכלה שלו נחסכת ממנו.

אין ספק כי מדובר בהקלה משמעותית.

ביטוח רק במקום הנכון

אז הבנתם עד כמה חשוב לדאוג לביטוח פרטי לתאונות אישיות. אך חשוב לדעת כי לא כל חברת ביטוח אשר מציעה את שירותיה היא אכן זו שתוכלו לסמוך עליה. לא כל חברת ביטוח אכן הצליחה ברבות השנים להוכיח את עצמה וחשוב לבחון היטב את האפשרויות הקיימות כמו גם את העלויות מול ההשתתפות בהוצאות למקרים של מימוש הביטוח.

רק לאחר בדיקת פוליסת הביטוח שברשותכם, אפשר יהיה להגיע למסקנה הנכונה והנבונה ביותר בדבר הביטוח המתאים והנכון ביותר.

אז שימו לב לכל הפרטים המרכיבים את הפרמיה, עיינו באותיות הקטנות ותוכלו להיות רגועים שעשיתם את ההשתדלות הנכונה ביותר למענכם.