המשפיעים שיעזרו לכם לצאת מהחור הכלכלי בעסק

בעלי עסקים רבים חושבים שהם פחות או יותר "יודעים את הכל" או לפחות את רוב מה שחשוב. האמת רחוקה מכך – העולם העסקי רחב מאוד ואיש אינו "יודע הכל". משבר כספי בעסק, חייב להיות מנוהל בזהירות, מאחר שהוא עלול בקלות להידרדר עד לכדי פשיטת רגל. עצם ההגעה למשבר כזה, גם אם איננה "באשמת" איש, עדיין מרמזת רמז עבה למדי, שאולי יש לכם עוד מה ללמוד על התנהלות כספית.

 

רותם זילברמן

אם תרצו ללמוד לעומק על התנהלות כלכלית נכונה, ובכן – הכירו את רותם זילברמן. רותם הוא רואה חשבון ומומחה לניהול פיננסי, חשבונאות, מיסוי ויזמות. במשך 16 שנות הניסיון שהוא צבר עד כה, הוא כיהן בתפקידים בכירים במס הכנסה וכן בכמה וכמה חברות פרטיות ובורסאיות. רותם גם הרצה בתחומים אלה, באוניברסיטה הפתוחה, בקריה האקדמית קריית אונו ובכמה מכללות ומסגרות פרטיות וציבוריות נוספות.

 

יהלי אדמתי

אם ה"בור" אליו נקלעתם נובע משינוי סביבתי עסקי גדול שלא הייתם מוכנים אליו, יהלי אדמתי עשויה להיות בדיוק היועצת עבורכם. יהלי היא חוקרת ויועצת מוערכת, שמתמחה בתהליכי שינוי עסקי ובמוכנות ארגונים לעתיד, טכנולוגית ובכלל.

ייעוץ עסקי

 

ד"ר יניב לויתן

ד"ר יניב לויתן הוא מומחה לשיווק דיגיטלי, שמספק שירותי ייעוץ וליווי עסקים בתהליכי צמיחה. זה יכול להיות ייעוץ חד פעמי לשם השגת שיפור מיידי במצב העסק או ייעוץ אסטרטגי מתמשך.

 

ישראל פטשניק

מחשוב מהווה כיום מרכיב מרכזי מאוד, בפעילותם של עסקים רבים. אם "הסתבכת" בתחום זה ואתה זקוק לעצה ממומחה בעל ניסיון רב, ישראל פטשניק עשוי להיות האדם בשבילך. ישראל היה בעברו בין השאר מנהל המחשוב של קוקה קולה ישראל והוא גם הקים ומנהל שתי קבוצות פייסבוק בולטות וותיקות של בעלי מקצוע: "ארבעים ועובדים" (קבוצה סגורה) ו"ארבעים ועובדים הכל פתוח" (קבוצה פתוחה).

 

לסיכום

אם נמצאים במצב כספי לא קל, ה"חמצן" של העסק הוא מה שנמצא למעשה בסכנה ולכן גם עצם עתידו. במצב כזה, חיוני לפנות לעזרת מומחים. זו לא בושה להתייעץ! אם לא בטוחים לגבי יועץ מסוים, תמיד אפשר להתחיל מפגישה ראשונית ולהתרשם.