למה עדיף אופיס 365 בעסקים

תוכנות רבות מגיעות עם אופיס 365 לעסקים. המגוון הגדול והכה חשוב לכל עסק באופיס 365, ישנה את עבודת העסק מקצה לקצה ויתעל את העבודה בו. גוף עסקי שמכבד את עצמו, חשוב שישתמש באופיס זה בכדי להרים את רמתו.

למה עדיף אופיס 365 בעסקים |

בכדי לעבוד בכל מקום עם אופיס 365, חשוב להכיר את היתרונות של מערכת זו. אחד היתרונות הגדולים ביותר של Office 365 הוא היכולת לעבוד מכל מקום כל עוד יש לך חיבור לאינטרנט.

מכיוון שהוא מבוסס ענן לחלוטין, לכן אחת היתרונות היותר גדולים של מערכת זו היא שאתה יכול לגשת לדוא"ל שלך, לקבצים ולתוכניות (Office – Word – PowerPoint – Excel) מכל מקום ובכל מכשיר.

על כמה מכשירים ניתן להתקין את אופיס 365? |

אם יש לך תוכנית הכוללת גרסת שולחן עבודה של Office, ניתן להתקין אותם עד לא פחות מ – 5 מכשירים למשתמש. זה מועיל במיוחד עבור חברות עם עובדים מרוחקים, מספר מיקומים וחברות עם עובדים שנוסעים לעתים קרובות.

כך גם התייעלות העבודה נעשית בצורה בריאה ומקצועית וגורמת לכל העובדים בחברה שלכם להיות מסונכרנים 24/7 עם מחשבים אחרים לצורך כל פעולה שירצו לבצע בכל שעות היממה ומכל מקום בעולם.

שיתוף פעולה בקלות עם אופיס 365 |

אם עבודה בצוותים היא חלק מהחברה שלך, תעריך את תכונות שיתוף הפעולה של Office 365. מה היתרון הגדול ביותר בזה? אתה מקבל גרסה אחת ואמיתית המסונכרנת עם כל מחשבי החברה.

כל מי שצריך ליצור או לערוך מסמך (או גיליון אלקטרוני, או מצגת וכו'), יכול לעבוד על אותה גרסה (ולקבל שינויים בזמן אמת) במקום שיש צורך, ולשלב גרסאות מרובות סביבן.

שיתוף קבצים עם אופיס 365 |

ב – office 365 ניתן גם לשתף ולבצע גישה ישירה לקבצים שלך, במקום לשלוח קבצים כקבצים מצורפים.

פירוש הדבר הוא, שעובדי החברה יכולים לבצע שינויים בקובץ אחד במקום לקבל עותקים מרובים. התייעלות זו בכל חברה רק תקדם את העסק יותר.

מידע נוסף בנושא אופיס 365 ניתן למצוא באתר https://exsitu.co.il/.