טסלה בארץ, מתי תגיע טסלה לארץ הקודש?

תחום הרכב החשמלי הפך כשגרה בחלק מהמדינות. ברוב המדינות האלו זה לא מפליא למצוא רכבים חשמליים עם עמדות טעינה, שיכולים להטעין אותן בהם. רק בארץ החלו בשנים האחרונות להבין  את היתרונות, שיש ברכבים החשמליים, בעיקר הסביבתיים שזה יגרום לבזבז פחות דלק ולכך גם פחות זיהום אוויר. אחת יצרניות הרכב החשמלי הגדולות ביותר היא חברה טסלה, אשר בבעלות איש העסקים אלון מאסק. החברה אחראית, כמעט, על כל המכוניות החשמליות, ולכן נשאלת השאלה, מתי תגיעה החברה הזו ותייבא אלינו רכבים חשמליים, בשביל שנוכל גם אנחנו לנסוע בריאות יותר בארץ הקודש. 

 

מהי חברת טסלה? 

חברת טסלה היא יצרנית הרכב החשמלי המובילה בעולם. היא תתחיל להשיק את הרכב החשמלי הראשון שלה בקניון רמת אביב, שזהו קניון המשרת בעיקר אוכלוסייה אמידה מהרצליה, ומרמת אביב, כמו כן המכוניות החדשות יכולות להגיע ומחירם החל 250,000 שקל , והמס לרכב חשמלי תייקר את מחירי הרכב החשמלי, שגם כך יקרים, כמו למשל: טסלה מודל Y  . כיום יש צוות האחראי על השקת הרכב, ובמשרד התחבורה על מנת לחכות לאישור.

הסיבות לכך, שלא ששווקו מכוניות של טסלה בארץ: 

טסלה בניגוד ליצרני רכב אחרים,  לא נוהגים לתת לסוכנים למכור את הרכבים שלהם. טסלה אינה נוהגים לעשות כך, וזו אחת הסיבות לכך שהמכוניות לא יגיעו לישראל, לעומת זאת בישראל מכוניות חדשות נרכשות מיבואני רכב, וטסלה אינה מאמינה בהם, אלא רק בייבוא עצמי, ראו בלינק.

בחודש יוני יגיעו מכוניות חשמליות לישראל של חברת טסלה: 

כל זאת ניתן לומר כי ביוני הקרוב יגיעו לישראל מכוניות של טסלה שהוזמנו על ידי אנשים פרטיים המכוניות יגיעו עם עמדות טעינה ובמקרה של תקלה צוות מיוחד מחו"ל יעזור. לאחר שלאנשים רבים נודע הדבר קיבלה החברה עוד הזמנות רבות 7 הזמנות במספר.

למרות זאת לא כל אזרח ישראלי רשאי להזמין מכונית כזו, אלא הוא צריך שיהיה לו אישור ממוסך שמתחייב לטפל בה. לצורך כך יש אישור מיוחד ממשרד התחבורה של נציגים מהחברה הזכיינית שיוכלו לטפל במכונית במידה והיא תקלקל במהירות רבה.