איך לבחור אינטרקום שיתאים לדרישות שלכם

אינטרקום, הוא אחד מהשמות שהיינו שומעים בעבר הרחוק כשהיינו באים לבקר את סבא וסבתא. כיום, האינטרקום עושה את אותה הפעולה כמו בעבר רק עם אינספור פעולות חכמות אחרות, שבוודאי לא נתנגד שיהיו בבית שלנו.

 

איך לבחור אינטרקום שיתאים לדרישות שלכם |

אחת ממערכות האינטרקום היעילות ביותר שקיימת היא אינטרקום חיצוני. אינטרקומים אלה, משמשים בכניסות חיצוניות לבניינים, בשערי ביטחון, או בכל מקום אחר שנצטרך לתקשר עם אדם בתוך בניין או במקום מרוחק. 

הם חוסכים מאנשים את הצורך לבצע טיולים בדלת הכניסה שלך כדי לאפשר לאנשים להיכנס, והם מתריעים כשלקוחות או מבקרים נמצאים בשער הביטחון כשהוא נעול.

 

מתי מומלץ להתקין אינטרקום |

ההחלטה הראשונה שעליכם לקבל בעת בחירת אינטרקום חיצוני, היא האם אתם רוצים פתרון קווי או אלחוטי. למערכת אלחוטית, יש את היתרון של קלות ההתקנה, אך תמיד קיימת אפשרות להפרעות.

 

אינטרקום חיצוני קווי – מערכת גישה לדלתות |

ממש כמו שזה נשמע, לאינטרקום חיצוני קווי, יש חוטים הפועלים בין הרמקול החיצוני ליחידות הבית אליו הוא מחובר. בדרך כלל, הכבל המשמש הוא כבל מוליך ודו-מוליך, אך יכול להיות גם כבל מסוג CAT-5 מסוג רשת מחשבים, תלוי בסוג מערכת האינטרקום שתרצו

החלק המגן על חוט המוליכים והדו-מוליכים, מסייע לחוט להתנגד להרים הפרעות חשמליות ממכשירים חשמליים אחרים, העלולים לייצר זמזום או זמזם במערכת האינטרקום. מערכות CAT-5 הן בדרך כלל מכשירים דיגיטליים, כך שאין להם בעיה עם זה.

 

מערכת אינטרקום עם שני מוליכים |

מערכות שני המוליכים, משמשים הן לנכסים מסחריים והן למגורים. מערכות אלה כוללות בדרך כלל שני רכיבים עיקריים. הראשונה ידועה בשם "תחנת הדלת", והיא מותקנת מחוץ לכניסה לבניין.

המרכיב השני נקרא "תחנת האב" וזה מותקן בתוך הבית. תלוי בגודל המתווה הכללי של הנכס, יתכן שיהיה נוח יותר או מעשי יותר, שיהיו בו יותר מתחנת אב אחת.

מעבר לכך, גם עלות ההתקנה של מערכת אזעקה קווית, אינה יקרה מידי וכמובן שצריך לקחת בחשבון את כל המרכיבים שיש לבדוק לפני ההתקנה.

 

למידע נוסף וייעוץ על ידי מומחה, הכנסו לאתר של חברת ZBM.