הפקת סרט גיוס משקיעים – מדוע גם אתם צריכים?

אולי המשאלה הגדולה שלכם ביותר כיזמים, היא להשיג מימון שאיתו תוכלו לרוץ עם הפרוייקט שלכם. כמעט תמיד, נדרשת השקעה של מספר משקיעים ולא של משקיע אחד, כך שצפויה לכם דרך לא קצרה. עם זאת, בעת שמפיקים בעבורכם סרט המיועד לגיוס משקיעים, אתם יכולים גם לקצר תהליכים, וגם למנף את סיכויי ההצלחה שלכם! מהם היתרונות המרכזיים הפקת של סרט לטובת לגיוס משקיעים?

  • הסרט חוסך לכם זמן – הוא מספר את הסיפור שלכם בשמכם אל מול המתעניינים
  • הסרט כנכס שעובד בשבילכם 24/7. לדוגמא: עם שיתופו באתר הבית
  • הסרט תורם לתדמית שלכם – דרכו ניתן לעצב לשקף אתכם כיציבים, חזקים ומובילים בתחומכם

הפקת סרט גיוס משקיעים – הסוף למצגות בנאליות!

על מנת לגרום למשקיעים להשקיע בכם, אתם צריכים לעשות דבר אחד: לשכנע. כידוע, לא מעט פגישות מבוססות על מצגת (מושקעת ככל שתהיה), המציגה בפני המשקיעים הפוטנציאלים את המוצר או השירות הרלוונטים. כל עוד אתם מציגים מצגת, אתם גם צריכים לדבר בזמן אמת. הבעיה הגדולה? לא אחת, ההתרגשות מקשה ובמקום לדרבן ולהחדיר מוטיבציה היא עושה בדיוק את ההיפך.

עם סרט מכירתי לעסקסרטון המיועד לגיוס המשקיעים, אתם לא צריכים לעשות יותר מדי. הקרנת הסרט בפני המשקיעים מעניקה את המתווה הכללי, תוך שהוא יוצר את הרושם הראשוני: עם המוצר/השירות ובעיקר – אתכם ועם האג'נדה העסקית שלכם. לאחר הצפייה המשותפת בסרט, וכל עוד הוא יענה על שאלות בסיסיות-חשובות, יקבלו המשקיעים את כל המידע הרלוונטי להם.

הסרטון משדר עוצמה, ביטחון ואמינות

מדוע הפקת סרט לגיוס משקיעים חיונית גם לכם? משום שהיא מייצרת בעבורכם את התדמית האידיאלית. בסרט, ניתן להציג אתכם באור חיובי, להדגיש את החוזקות שלכם ולפרוס את כל התועלות שלכם. לצד המסרים האינפורמטיבים שבסרטון (והם אלו החשובים ביותר), ניתן לשתול גם תכנים שיווקיים יותר ששמים את הדגש בעיקר עליכם – כאנשים וכעסק. סרטון המיועד להפצה לטובת גיוס משקיעים, עושה בעבורכם את העבודה השיווקית הטובה ביותר!

הפצה רחבה שממנפת את הסיכוי לגייס. וכמה שיותר.

אז לא, בכדי לגייס משקיעים לרעיון שלכם, אתם לא בהכרח צריכים לתאם פגישות פנים אל מול פנים. כידוע, פגישות שכאלו שוות כסף, פשוט מאחר ועליכם להשקיע בהן המון זמן. בעת שאתם מחזיקים בסרטון שמטרתו לגייס משקיעים כמו כאן, אתם יכולים להפיץ אותו בתפוצה רחבה בו זמנית. משקיעים שאכן יגלו פוטנציאל במיזם שלכם, יצרו אתכם קשר ואיתם תוכלו להיפגש. כך, כל פגישה עם משקיעים היא פגישה איכותית!

גיוס משקיעים בעידן האינטרנט: גיוס המונים

אם בעבר על מנת לגייס משקיעים היו נקבעות פגישות עם יזמים, הרי שכיום כל משתמש באינטרנט הוא סוג של יזם. ישנן פלטפורמות המעודדות אנשים לפתוח פרוייקטים המבוססים על מימון המונים. פרוייקטים מסוג זה יכולים להיות הפקת אלבום, הוצאה לאור של ספר, פתיחת תערוכה ועוד. הפקת סרט גיוס משקיעים תאפשר לכם להגיע לתפוצה רחבה יותר, להעביר את המסרים שלכם בצורה יסודית ועניינית ולהשמיש את הסרטון בשלל פלטפורמות.

אורך מומלץ לסרטון – מה חשוב לדעת?

גם אתם כנראה צפיתם בחייכם בסרט שבסיומו הצהרתם כי הוא היה ארוך מדי. ואכן, בעת שלא יודעים לתחום את הסרט בגבולות נכונים, הוא יכול לפעול דווקא לרעתכם. סרט המיועד לגיוס משקיעים, אמור לקלוע, לעניין, לסקרן ולהציג את התכנים בהדרגה. מה חשוב לדעת על אורך הסרט?

  • סרט קצר מדי נתפש כסרט המייצג רעיון גולמי מדי ושאינו מגובש
  • סרט ארוך לעומת זאת, המון פעמים יכול לטשטש את המהות המרכזית
  • האורך המומלץ לסרט ראשון (המציג את הרעיון הבסיסי) הוא בין 2.30 דקות ל-3.30 דקות