סדנאות העשרה למנהלים – גברים ונשים

כל מנהל מחזיק בידיו מושכות. הוא זה שמקבל החלטות, מניע גלגלים ומאציל סמכויות. האם הוא אכן עושה נכון את העבודה שלו? האם הוא מצליח לנהל ביד רמה את העסק או את הארגון? האם הוא יודע להתנהג כמו מנהל? לא תמיד התשובות חיוביות. וגם אם חלקן חיוביות – תמיד יש מקום לשפר ולהתקדם. במיוחד כאשר מדובר על המנהל – כל שינוי ביכולות ובהתנהלות שלו גוררת בעקבותיה שינוי משמעותי לטובה בכל הדרגים שתחתיו. כי הוא גורם בעל השפעה עצומה על כל המפעל שמתנהל תחתיו. כך שיש ערך רב לשיפור היכולות והכלים האישיים, קראו עוד בלינק.

סדנאות למנהלים – העשרה לעסק כולו

מסיבה זו פונים מנהלים רבים ללמוד ולהעשיר את עצמם. כך הם משפרים את היכולות שלהם ורוכשים כלים שימושיים מאוד לחיים שלהם כמנהלים. הם לומדים על תכונות של מנהל, על התנהגות שהולמת מנהל, ועל טכניקות מיוחדות שרלוונטיות לדרגה שלו. לאחר לימודים שכאלו יכול המנהל לגלות כי הוא קיבל אוצר גלום של יכולות וידע שמוכיחים את עצמם בשטח. כי הוא מסוגל כעת לגשת לצוות העובדים בנימה אחרת, הוא מסוגל לקבל החלטות ולנווט את הפעילות ביד רמה. וזאת בצורה בטוחה ונינוחה יותר.

התאמה לנשים ולגברים

כאשר מזמינים סדנת העשרה למנהלים חשוב לבדוק לפני הכול למי מתאימה הסדנה. ואכן יש סדנאות למנהלים שמתאימות למנהלי סניפים, למנהלי מוסדות, למנהלי רשתות ועוד. כמו כן מתאימות הסדנאות הן לגברים והן לנשים. כל מנהל או מנהלת יוכלו לשפר את הכלים שיש בידיהם ולהתקדם משמעותית בניהול. התוצאות הנפלאות תהיינה ניכרות על פני השטח, וכל העובדים והלקוחות יחושו בשינויים שמתרחשים במקום. כי מנהל שמשפר ביצועים והתנהלות הוא מנה שמקדם את העסק. הוא אינו שוקט על השמרים ומאפשר לעסק לשרך רגליים בעצלתיים… מנהל שמעשיר את הידיעות שלו הוא מנהל שיכול לקדם, להמריא ולהעיף קדימה את העסק יחד עם כל העובדים שתחתיו.

האווירה, העבודה והיישום

אין ספק שמנהל יוצר את האווירה ומנהל את תהליכי העבודה. כך שיישום הנלמד בסדנאות מביא עמו ברכה עצומה לכל העסק כולו.