קורקינטים בנזין – האם הם מסוכנים

יש הורים שמבקשים להתחמק מבקשות הילדים ועל כן כאשר הילד מנסה לבקש כלי ממונע כלשהו הם פוטרים אותו בכך שמדובר בכלי מסוכן ולא כדאי לרכוש כלי כזה עבורם. אך האמת היא שאנחנו עדים לעובדה כי כיום נעשה שימוש נרחב בכלי תחבורה שונים, גם כאלה שיצא להם שם מסוכן. אם זה קורקינט חשמלי ואם זה קורקינט בנזין. הוא הדין גם עם אופניים חשמליות או טרקטורונים חשמליים לילדים. אז מה האמת? האם לא מדובר בכלי מסוכן?

 

שומרים מסיכונים

האמת היא של כלי רכב, מכל סוג, החל מבימבה תמימה לילדים וכלה במשאיות, מטוסים או אוניות, עלולים להיות מסוכנים. הדבר תלוי באדם העושה שימוש בכלי. ברור כי ילד חכם ונבון העונה על דרישות הגיל, יוכל ליהנות מטרקטורון לילדים והוא לא יסתכן כלל. כך גם השימוש בקורקינט חשמלי או קורקינט מבנזין. אם הילד או האדם העושים בהם שימוש יודעים את הכללים והם מקפידים על כל הוראות הבטיחות הרי שהרכיבה תהיה בטוחה.

 

קונים קורקינט איכותי

חשוב לדת כי קורקינט חייב להיות בטוח לשימוש. הוא חייב לעמוד בתקנים ולהיות איכותי. רק כך אפשר יהיה להיות בטוחים כי הכלי יעניק שימוש בטוח לאורך זמן. יותר מידי תאונות כבר אירעו עם קורקינטים ואנשים וגם ילדים נפגעו בצורה כזו או אחרת.

אנחנו ממש לא יכולים לאפשר לעצמנו את המותרות של שימוש בקורקינט שהוא אינו בטוח עבורנו ועבור הסביבה שלנו.

רק קורקינט שאנחנו רוכשים במקום אמין, במקום בטוח, במקום שם מקפידים על עמידה בכל התקנים, הוא הקורקינט שאכן ייתן לנו את המענה לאורך זמן, באופן בטוח ובצורה שאכן נוכל ליהנות מהכלי ללא כל חשש. וזה בהחלט כולל גם קורקינט בנזין.