איך מתבצע ניתוח הצמדת אוזניים?

אוזניים בולטות נחשבות לדבר לא יפה. העובדה שהאוזניים אינן צמודות לראש גורמות לכך שמראה הפנים יהיה פחות יפה. לכן פונים אנשים במצב כזה לטיפול כירורגי. וזאת כדי להקטין בהתאם למצב את גודל האפרכסת ולהצמיד את האוזן לראש.

 

על הניתוח

מדובר על ניתוח פלסטי שנחשב לאחד הקלים. במהלכו חותכים את האוזן במקום נסתר, כדי למנוע היווצרות של צלקת בולטת לעין. מוציאים מהאוזן סחוס מיותר עודפי עור. לאחר מכן תופרים את הפתח, וזהו. הטיפול יכול להתבצע גם בקרב ילדים ובני נוער וגם בקרב מבוגרים. ההחלמה אינה קשה והתוצאות בהחלט טובות מאוד. במרבית המקרים המטופלים מרוצים מהטיפול ומהתוצאה ואין הרבה סיבוכים אפשריים.

 

לוודא התאמת טיפול

אם כי חשוב לוודא מראש כי הטיפול הזה הוא הצעד הנכון בזמן הנכון. במיוחד כאשר מדובר על ילדים. וזאת מכיוון שהטיפול צריך להתבצע בשלב בו הילד ומבנה הראש שלו כבר הגיעו לשלב הסופי של הגדילה. שאם לא כן האוזניים עוד עשויות לעבור שינויים לאחר הניתוח. מה שיפגע בתוצאות הניתוח ועלול לגרום שוב לאוזניים גדולות ובולטות.

 

לבחור כירורג אמין ומנוסה

בכל טיפול רפואי שהוא עלינו לבחור בשימת לב מרובה את המטפל שיבצע לנו את הטיפול. וזאת כדי להיות בטוחים שהטיפול מתבצע בהתאם לנדרש. שהמטפל יודע את אשר לפניו ועושה את ההליך הרפואי בצורה המושלמת. מה שיביא לתוצאה טובה יותר, ימנע בעיות בריאות וזיהומים אפשריים ולא יהיה כרוך בצלקות לא נעימות במקומות בולטים. גם לקראת ניתוח הצמדת אוזניים יש לבדוק את הפרטים הללו ולהיות בטוחים כי המטפל אליו אנחנו פונים מומחה בתחום, וכי יש לו מטופלים רבים שעברו תחת ידיו, והם ממליצים עליו כעל מטפל מומחה ומומלץ!