למי ניתן לפנות עבור ייעוץ לבנייה ירוקה?

אם התחלתם להתעניין בפרויקטים הנעשים בבנייה ירוקה, התחלתם להתעניין בדבר הנכון. אך אם אין לכם כל ניסיון בנושא, איך תדעו כיצד לפצוח בפרויקט כזה, לנהל אותו נכון וגם לקבל בסופו של דבר את תקן הבנייה הירוקה? בעבור זה תצטרכו ייעוץ לבנייה ירוקה, כזה שיידע בדיוק את הדרך הנכונה לקבלת התקן.

 

הנה היועצים איתם אתם רוצים להתייעץ בנוגע לבנייה ירוקה

אדריכלים

קחו בחשבון שלא כל אדריכל יוכל לעזור לכם. אתם צריכים את האדריכלים שעברו הסמכה לבנייה ירוקה ויודעים כיצד לתכנן בית המיועד לבנייה ירוקה. אדריכלים לבנייה ירוקה ישרטטו לכם את הרעיון שלהם לפי מה שאתם רוצים או צריכים בבית שלכם ובכך ייתנו לכם את הרעיון הממשי הראשון לבנייה הירוקה שלכם.

 

קבלנים

גם פה, לא תוכלו להתייעץ עם כל קבלן. קבלן שעבר הסמכה לבנייה ירוקה הוא זה שיוכל לסייע לכם. הייעוץ שלו יכול לבאר לכם את העניינים בנוגע לכוח האדם שאתם צריכים לבנייה, כמות החומרים שאתם צריכים עבור הבנייה ובכלל, לסייע לכם בכל הקשור לתהליך עצמו גם מבחינת הגשת הניירת, קבלת האישורים השונים וקבלת התקן הסופי.

 

מנהלי פרויקטים

אם לא די בכך שהקבלן הוא זה שמנצח על התזמורת, אתם צריכים מנהל פרויקטים. כזה שעבד עם בנייה ירוקה, כזה שיודע בדיוק מה צריך בעבור בנייה ירוקה וכזה שידע לנהל את כל העסק על הצד הכי טוב שלו. אם אתם רוצים לבנות ירוק ולקבל את התקן, אתם צריכים לבנות נכון ובשביל זה מנהל הפרויקטים לצדכם.

 

לסיכום,

אתם יכולים לדבר עם כל אחד בנפרד ואתם יכולים למצוא את כל היועצים יחד כצוות ייעוץ מאוגד, שעובד יחד ומכיר את העבודה הן אחד של השני והן של הבנייה הירוקה עצמה.