טיפים קטנים שיסייעו לכם לחסוך בהוצאות השנתיות

רבות דובר על יוקר המחייה בישראל ועל המחירים הכבדים שנאלץ לשלם כל ישראלי כמעט בכל מקום אליו ניגש במהלך היומיום. נכון, יש דברים שהם כורח המציאות, כמו שכר דירה או משכנתא, תשלומי חשבונות כמו מים, ארנונה וחשמל או תשלומים למוסדות לימודיים לילדים. אך האם ידעתם שישראלים רבים שלא מצליחים להתמודד עם יוקר המחיה, קורסים אך ורק בגלל התנהלות לא נכונה בתחומים קטנים? אם גם אתם מרגישים שיש עוד הרבה מקומות לחסוך בהם ולצמצם עלויות, הנה כמה טיפים שבהחלט יוכלו לסייע לכם.

הזמינו מוצרים מחו"ל

יש כל כך הרבה דברים שאפשר להזמין מאתרים שונים באינטרנט שפשוט יחסכו לכם הרבה מאד כסף מדי חודש, החל מפריטי אופנה ועד למוצרים עבור המטבח והבית. אתרו את המיקוד שלכם בקלות באתרים השונים, הכניסו את האשראי רק לאתרים בטוחים כמו איביי ואמאזון והתחילו להזמין כל מה שאתם צריכים במחירים זולים בעשרות אחוזים.

השוו את סלי הקניות

היום זה כבר הרבה יותר פשוט מפעם להשוות בין רשתות השיווק השונות ולהזמין מוצרים מהסופר במחירים אטרקטיביים. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא להיכנס ולהזמין מאתרי אינטרנט סלים זהים ולראות אצלי מי ייצא לכם זול. אגב, אם אתם מאלו שאוהבים לעשות קניות פיזיות בסופר תוכלו פשוט להשוות בין המחירים באינטרנט וללכת לרכוש בעצמכם איפה שהכי זול.

עברו לנסיעות משותפות

הן מונעות פקקי תנועה מציקים, מפחיתות את זיהום האוויר במידה רבה והכי חשוב – חוסכות לא מעט כסף מדי שנה. התחברו עם חברים לעבודה שגרים קרוב והתחילו לנסוע איתם יחד לעבודה במקום לצאת ברכבים נפרדים. מהלך כזה יכול לחסוך לכם אלפי שקלים מדי שנה.

רכשו יד שנייה

אנחנו חיים בעולם עם תרבות צריכה מאד חזקה, יש שיגידו אובססיבית. יותר ויותר אנשים מגלים בשנים האחרונות שאין כל פסול ברכישה ושימוש במוצרי יד שנייה במקום מוצרים חדשים וכך חוסכים לא מעט כסף. תוכלו לרכוש ריהוט, ספרים, ביגוד והנעלה ואפילו מוצרי טיפוח שלא נעשה בהם שימוש נרחב וכך לחסוך עשרות אלפי שקלים מדי שנה, כמובן אחרי שתתרגלו לרעיון.