טיפים להגדלת הכנסה

בתור בעלי עסקים, בעלי מקצוע, המטרה העיקרית שלנו היא להגדיל את ההכנסות שלנו. לשם כך אנחנו עובדים ופועלים על בסיס קבוע. אנחנו מנסים לצמצם כמה שיותר את ההוצאות ומנגד לנסות ולהגדיל את הרווחים כמה שאפשר.

תמיד יש לנו אפשרויות שונות כיצד לעשות את זה, גם אם על פניו נדמה שזה לא כך או שזה ידרוש מאיתנו שינויים ועבודה מאומצת. אם נדע לעשות את זה נכון, הרי שנוכל להצליח בכך.

הרעיון של הגדלת הכנסה צריך להתבסס על הבנה, שאנחנו פועלים לטווח ארוך. כלומר, אנחנו לא אמורים להתייחס למטרות שלנו כמשהו קצר טווח, ואנחנו גם לא יכולים להיות מאוד לא סבלניים לתהליך. עלינו לעשות את התהליך בידיעה ברורה, שלא נראה בהכרח תוצאות מחר בבוקר, אך עם הזמן, בהנחה ונפעל נכון, אז אנחנו נצליח בכך ונראה תוצאות שיכולות לעזור לנו.

נקודה חשובה שצריך לשים לב אליה, כשאנחנו בוחנים הכנסות, אז עלינו גם לשאול את עצמנו האם יש מבחינתנו חשוב לרווח שנוצר. אנחנו יכולים לייצר הכנסות גבוהות אך ההוצאות יהיו גבוהות גם כן, ואז הרווח שנותר ביד הוא מצומצם. לעומת זאת אנחנו נעדיף מצב בו הפער הוא הרבה יותר גדול, ואז הרווח משמעותי ומעקב על כך נוכל לעשות גם בעזרת טבלת אקסל לניהול תקציב.

איך אפשר לייצר הכנסה

דבר ראשון שאנחנו צריכים לחשוב עליו זה פרסום ושיווק. אנחנו צריכים לבחור מה לפרסם ולשווק, איפה וכיצד לעשות את זה. ככל שנהיה יותר ממוקדים, כך יש יותר סיכוי שנצליח להשיג את המטרה שלנו. אנחנו יכולים לעשות את זה בעזרת האינטרנט, בעזרת תקשורת מודפסת, רדיו, טלוויזיה ועוד.

דבר שני, אנחנו צריכים לבחון אפשרויות של מבצעים והנחות. לעיתים ישתלם לנו יותר למכור מוצר במחיר נמוך, מאשר לא למכור אותו בכלל. יכול להיות שנצליח לייצר הכנסה משמעותית עם הזמן, שתהפוך את המבצע או את ההנחה למשתלמים יותר.

דבר שלישי, אנחנו יכולים לבחון הפחתה במחירים במצבים מסוימים. למשל, אם אנחנו נמכור שבעים מוצרים במחיר של שלושים שקל, זה ישתלם לנו הרבה יותר לטווח הארוך, מאשר אם נמכור שלושים מוצר בשבעים שקל, שכן אז הלקוחות יחזרו אלינו שוב.

הטיפים באדיבות אתר Financa