חשיבות החיסכון הפנסיוני ומי יכול לעזור לכם

לא לעולם חוסן, לא לעד נמשיך לעבוד שעות ארוכות ולהרוויח את המשכורת שלנו. אף אחד לא אוהב לחשוב על זה, אבל שנות הפנסיה בהחלט מתקרבות אלינו צעד אחר צעד. וגם אנחנו נגיע ליום בו לא יהיו כוחותינו במותנינו. תקופת חיים בה אין לאדם את היכולת לצאת לעבודה. והמחיה, מה יהיה עליה? שאלה מעולה שיש לה תשובה מן המוכן – פנסיה. כל עובד באשר הוא חוסך לשנות הפרישה שלו מידי חודש בחודשו. המטרה היא להצליח להגיע לסכומים משמעותיים שיניבו גם רווחים במהלך השנים. כך שהסכום יוכל לכלכל אותנו לאחר הפרישה, קראו בהרחבה באתר סיטרין ייעוץ פרישה.

אז למה זה כל כך חשוב?

כאשר מגיעים לשלב בו אין יכולת לעבוד צריך הכנסה קבועה ויציבה שתעזור לנו לדאוג לכל הצרכים שלנו. במידה וחסכנו סכומים משמעותיים במקומות הנכונים, הם יוכלו להביא לנו תועלת מרובה. כי נוכל להתכלכל ולכסות את כל ההוצאות שלנו בלי להוריד את רמת החיים משמעותית בגין הפרישה. אבל אם החיסכון הפנסיוני לא בוצע בתבונה, או שהוא לא בוצע כלל – זה יכול להיות עסק ביש. לא מעט קשישים מתמודדים עם רמת חיים נמוכה מאוד, ועם מוגבלות של ממש מול הצורך לרכוש תרופות, מכשור רפואי ואפילו מזון. המחיה בארץ יקרה, וכדי לא למצוא את עצמנו לאחר הפרישה במצב כלכלי לחוץ, חובה לחסוך.

לחסוך נכון

בכל מה שקשור לענייני כספים צריך לדעת איך להתנהל. כי כאשר בוחרים את החיסכון הפנסיוני וקובעים את הסכום החודשי לחיסכון יש לקחת בחשבון את מכלול השיקולים. כדי להיות בטוחים שפועלים נכון ומבצעים את החיסכון בצורה המשתלמת ביותר. כדי להצליח בכך יש לפנות אל יועץ פנסיוני אובייקטיבי ומקצועי שיעניק עצה והכוונה לחיסכון נכון.