6 דרכים לעיצוב המשרד המושלם

בימינו, אנו דורשים הכל מסביבות העבודה שלנו: פרטיות, אישיות, אירוח, גמישות. אנחנו רוצים שולחנות ישיבה ושולחנות עומדים, אזורי משחק ויצירה. ובכן, איך יוצרים מרחב עבודה בבניין המשרדים, כזה שנרצה כל בוקר להגיע אליו בשמחה?

 

6 דרכים לעיצוב המשרד המושלם

 

  • מראה עיצובי – מגמות עיצוב שונות הגיעו ונעלמו עם השנים. צורות ישיבה ועמידה התחלפו בזה אחר זה וכל רמת עיצוב השתנתה לה לרעיונות אחרים. מה שרבים ממליצים הוא פשוט לעצב את סביבת העבודה שלכם לפי הטעם הייחודי שלכם. כך השראת העיצוב תהיה תמיד לנגד עיניכם.

 

 

  • מערכת סאונד עיצובית – אם נתעלם רגע בנושא העיצוב, נוכל לראות שמערכת שמע למשרד שלכם, יכולה לעשות את מה ששום עיצוב לא יעשה; לגרום לרמת ההספק ושמחת העובדים להיות כזו, שהם לא ירצו לעזוב את מקום העבודה גם לאחר יום לימודי ארוך ומייגע..

 

 

  • הכל אישי – פרודוקטיביות נוגעת לרוב ביצירת שיחה טובה עם לקוחות ועמיתים. צרו סידורי ישיבה המחייבים את העובדים לעמוד ולעבור מאזור העבודה העיקרי שלכם, כזה שיגרום לעובדים להרגיש חשובים אך יחד עם זאת, לקבל את הפינה האישית שלהם במקום העבודה.

 

 

  • היסח דעת – כולנו אוהבים נוף יפה, אך בסביבת עבודה, נופים נעימים הם כמעט תמיד מהווים הזמנה להסחת דעת וחלומות בהקיץ. הימנעו מהם.

 

 

  • צבע מיוחד – הקפידו להשתמש בצבע ייחודי לעיצוב הכללי של חלל העבודה שלכם. יש צבעים שגורמים לתסיסה ויש את אלה שמרגיעים. נסו לאזן בין השניים.

 

 

  • פריטי אומנות – ניתן להעסיק את העובדים בזמנם הפנוי בשלל דרכים. אזור המכיל פריטי אומנות, יכול לקנות את ליבם ולהשיח את החשבתם בדיבור על אומנויות שונים שיגרמו להם להרגיש במקום טוב.

 

מוזמנים לפנות לגולדי רכסים השכרת משרדים בפתח תקווה.