למה חשוב לבצע סיוד גגות לאחר זיפות?

זיפות גג מומלץ בעיקר לקראת עונת החורף כדי למנוע נזקים שגורמים מי הגשמים, אשר משאירים רטיבות ולחות ועלולים לגרום לסדקים ולחלודה בגג ולפריצת מים אל קירות המבנה. זיפות נעשה בעיקר בחודשי הקיץ בשל מיעוט הגשמים בהם. זיפות היא פעולה המיועדת למקצוענים בלבד ולכן יש לפנות אך ורק לחברה מקצועית המתמחה בתחום ומעסיקה פועלים מנוסים, מאחר שמדובר בעניין רגיש במיוחד וזיפות רופף עלול לגרום לכם נזק כבד לדירה ו/או לבניין כולו. משך הזמן הנדרש לזיפות הוא פונקציה של גודל הגג ושל חומרי האיטום שתבחרו. כמובן שפנייה לחברה בתחום תלויה גם בגודל התקציב שלכם למטרה זו.

 

ביצוע סיוד לאחר זיפות

סיוד הגג הוא הפעולה המשלימה מתבקשת לאחר הזיפות. הזיפות מותיר סימנים רבים על המשטח בצבעים שחורים. הצבע השחור בעייתי מאחר שבחודשים רבים הטמפרטורות בארץ גבוהות והשמש זורחת, ואם תבצעו כמקובל את הזיפות בקיץ או בתחילת הסתו – שכבת הזפת עלולה להיפגע מקרני השמש. לכן כדאי לקחת בחשבון שלסיוד יש ערך נוסף מלבד שיפור מראה הגג (אם יש בו שטח גדול הוא משמש כנראה גם לצורך תצפיות וישיבה במקום במזג אוויר נוח). המראה עצמו חשוב כמובן ותורם לתחושת הנוחות בגג אבל לסיוד יש כאמור ערך מוסף כאשר שכבת הסיד מגנה גם על שכבת הזפת מפני קרני השמש וכך הופכת את הזיפות לאפקטיבי יותר. הסיוד גם תורם לבידוד של הבית בפני חום וקור בחורף ובקיץ.

 

פנייה לחברה מקצועית

כדי לבצע זיפות וסיוד כדאי לפנות לחברה מקצועית בלבד ולהפקיד בידי אנשיה את המשימה. כדאי לסכם איתם מראש על מחיר, מועד מתאים לשני הצדדים,  ולקבל את כל הפרטים מאנשי שירות אדיבים.