מצגת משקיעים – מדוע חשוב להשקיע במצגת כזו?

אומרים שרושם ראשוני יכול לשנות גורלות. רושם ראשוני תמיד משפיע והרבה פעמים הוא זה שקובע, בסופו של דבר, מה תהיה ההחלטה הסופית. במקרה של בעלי עסק שרוצים למשוך אליו משקיעים, אין ספק שרושם ראשוני יכול לשנות עבורם ועבור העסק שלהם, את הגורל ולהשפיע עליו מכאן והלאה.

לכן, בעלי עסק שירצו למשוך אליו משקיעים, מקומיים או זרים, ירצו לעשות הכל בשביל לגרום להם להשתכנע, שאכן משתלם להם להשקיע בעסק שלהם. צריך לזכור, כל משקיע שמקבל הצעה להשקעה, צריך להחליט איפה נכון מבחינתו להשקיע את הכסף שלו, כיצד נכון לעשות זאת, מה יהיה הסכום ולמשך כמה זמן. ההחלטה תתקבל, על בסיס הרווח האפשרי שהוא יכול לייצר לעצמו, בטווח הקצר או הארוך.

על מנת לשכנע משקיעים להשקיע בעסק, אחד הכלים בהם ישתמשו בעלי עסק בשביל למשוך אליהם משקיעים, היא מצגת. מה שנקרא בשפה המקצועית, מצגת משקיעים.

מה זו מצגת משקיעים ולמה שווה להשקיע בה?

מצגת משקיעים היא הצגה של העסק, על פי מאפיינים שונים, במטרה לגרום למשקיע שצופה בה, להשתכנע שזו השקעה נכונה עבורו. במצגת זו תוצג ההיסטוריה של העסק, יוצגו תהליכי ייצור ושיווק בהווה, תוכניות לעתיד, קשרים שהעסק יצר במהלך השנים ועוד.

שווה להשקיע במצגת כזו כמו שתראו באתר של וידאו גורו, מאחר והיא כלי מכירתי מהדרגה הראשונה. אומנם כל משקיע ירצה לראות את הספרים של העסק ולהכיר את הנתונים שלו, אך ישנם דברים שהספרים לא יכולים לספר, ורק מצגות פרונטאליות יכולות לספר ולספק את המידע הרלוונטי למשקיע.

מצגת משקיעים היא כלי מאוד יעיל בשביל למכור את הסיפור של העסק, למי שאיננו מכיר אותו, בתנאי כמובן שמכינים מצגת בצורה נכונה, ברורה ואמינה.