לאילו מטרות נוספות ניתן לקחת משכנתא?

בניגוד למקובל לחשוב, ניתן לקבל הלוואת משכנתא גם למטרות נוספות מעבר לרכישת דירה. ישנם אנשים רבים אשר מעוניינים בהלוואה בתנאים טובים כמו תנאי המשכנתא לצרכים משתנים, שאינם בהכרח רכישת דירה. במידה וגם אתם מעוניינים לקבל הלוואה בתנאים מוזלים במיוחד כמו אלה של הלוואת המשכנתא, חשוב לדעת שישנם עוד לא מעט אפשרויות עבורן תוכלו לקבל הלוואת משכנתא. יש אפשרות לקבל הלוואת משכנתא לכל מטרה בתמורה לשעבוד נכס קיים. כלומר, במידה ויש ברשותכם נכס בשווי מיליון שקלים, תוכלו לקבל חצי מיליון שקלים בהלוואת משכנתא מהבנק תמורת שיעבוד חצי מהנכס. אפשרות זו בעצם מעניקה לבנק את הבטוחה עליה הוא יכול לסמוך כאשר הוא מעמיד לרשותכם את הלוואת המשכנתא.קראו בהרחבה באתר התאחדות יועצי המשכנתאות

 

הלוואת משכנתא לכל מטרה תמורת שיעבוד נכס קיים

חשוב להדגיש ולומר כי במצב זה, במידה ולא תעמדו בהחזרי המשכנתא הבנק יכול לשעבד את הדירה שלכם ולהחזיר לעצמו את כל כספי ההלוואה. כמו כן ישנם מקרים בהם הבנק מאשר הלוואות משכנתא לצורך שיפוץ או בניה נוספת שתעלה את ערך הדירה שלכם. כמובן שלא תמיד מקבלים הלוואת משכנתא לכל מטרה וישנם עוד מספר תנאים שיש לעמוד בהם על מנת לזכות בתנאים מוזלים כל כך של ההלוואה אך באופן כללי חשוב לדעת כי האפשרות הזאת קיימת. אנשים רבים כיום עושים שימוש בהלוואת משכנתא לכל מטרה בשל העובדה הפשוטה כי ניתן לפרוס את ההלוואה לשנים ארוכות קדימה בתוספת ריביות מינימליות בהשוואה לכל שאר סוגי ההלוואות הקיימות כיום. 

 

תנאים לאישור ההלוואה

אם גם אתם נדרשים לסכום כסף גדול אך לא מעוניינים לשלם עליו אחוזי ריבית גבוהים במיוחד, קיימת חשיבות רבה להכיר בעובדה שישנה אפשרות לקבל הלוואת משכנתא לכל מטרה תשואות פיננסים בתנאים מסויימים. בדקו האם הצרכים שלכם מתאימים והבנק יסכים להעמיד לרשותכם הלוואת משכנתא לכל מטרה.