איך יוצאים מהמינוס בצל הקורונה?

אין ספק שמשבר הקורונה פגע באנשים רבים, עצמאיים ושכירים כאחד. מקום עבודה מספק הרבה יותר מהמשכורת בסוף החודש והוא גם מקום מפגש, סיבה לצאת החוצה וגירוי המוח לאורך שעות היום. כאשר החלה הקורונה לפגוע באנשים רבים ולמקם אותם בבתים שלהם בחוסר מעש מוחלט, דבר זה גרם להוצאות לעלות ולמינוס לגדול.

 

גם אם נוצר לכם מינוס בצל הקורונה, אתם יכולים לצאת ממנו ב-5 פעולות פשוטות

הרכיבו לעצמכם את תמונת המצב

כסף היא נקודה רגישה עבור אנשים רבים אך אם ברצונכם לצאת מהמינוס, יהיה עליכם להסתכל אל הפחד בעיניים ולבדוק מה קורה בעצם, בחשבון הבנק שלכם. בין אם מדובר בהוצאות, בהכנסות, בהלוואות או בכל תנועה אחרת המבוצעת על חשבונכם הפיננסי.

 

נתחו את ההוצאות שלכם

כמה באמת אתם צריכים את כל הדברים שאתם רוכשים? עשו רשימה מלאה של כל ההוצאות שקיימות לכם, קבועות ולא קבועות, מדי חודש. תמונת ההוצאות החודשית שלכם תאפשר לכם להבין כמה אתם מוציאים בכל חודש והאם כל הוצאה היא מוצדקת, נכון למצב הנוכחי.

 

עקבו אחר כל תנועה ותנועה

רוב האנשים לא מנהלים יומן הוצאות עד לרמת השקל ואולי זו הטעות הראשונה. השקלים הבודדים שאתם מוציאים על קפה לדרך או קופסת מסטיקים הם אלו שבסופו של דבר יוצרים את הפער בין מה שאתם יודעים שאתם מוציאים לבין מה שאתם מוציאים בפועל.

 

חשבו מסלול מחדש

לאחר שהבנתם, עיבדתם והכרתם במצבכם הכלכלי, הגיע הזמן לשנות אותו. נסו להימנע מקניות באינטרנט, דבר שהפך להיות כל כך נפוץ בצל הקורונה, קנו אך ורק את מה שאתם צריכים ואל תשכחו לבדוק האם מגיע לכם מענק. .

לסיכום,

אתם יכולים לצאת מהמינוס גם בצל הקורונה. השיטה היא לעשות את זה נכון.

 

פנו עוד היום לאלון בירן לקבלת ייעוץ לכלכלת המשפחה.