הלוואה בערבות המדינה – איך לבחור עם מי לעבוד עליה?

נטילת הלוואה באופן כללי, היא דבר לא פשוט ולא הרבה אנשים יודעים מתי, איך והיכן לבקש אותה. העניין יכול להיות הרבה יותר מסובך אם מי שמגיש את הבקשה הוא איננו אדם פרטי אלא בעל עסק שמעוניין בה לצרכים עסקיים.

הרבה מאוד בעלי עסקים, בפרט קטנים, מגישים בקשה להלוואות, בין אם זה מבנקים ובין אם זה מגופים חוץ בנקאיים ואחרים. המשמעות של הלוואות מסוג זה, הוא לקדם את העסק במקרה הטוב, או להוציא אותו מבור תקציבי, כלכלי, במקרה הרע.

אחד מסוגי ההלוואות אשר ניתן לקבל, הן הלוואות בערבות המדינה. המשמעות שלהן היא, שהמדינה נותנת ערבות לבעל העסק ואז הוא יכול לפנות לגוף המלווה, לבקש את הלוואה בצורה קלה יותר וסביר להניח שהוא יקבל אותה, שכן המדינה מספקת ערבות שהלווה אכן יחזיר אותה. אחרת היא תיכנס לפעולה בנושא. בכל מקרה, המלווה יקבל את כספו.

 

כיצד מגישים בקשה בצורה נכונה?

בשביל לקבל הלוואה בערבות המדינה, יש להגיש בקשה מסודרת. לשם כך יש לשכור גורם מקצועי שמתמחה בנושא הפיננסי ויודע איך לכתוב בקשה, יודע אילו מסמכים צריך להציג בפני הגורמים הרשמיים. רק כך המדינה אכן תהיה מוכנה לקבל את הבקשה ויהיה ניתן להשתמש בה.

חשוב להדגיש כאן, תהליך הגשה בקשה להלוואה בערבות המדינה, חייב להתבצע באופן מסודר, חשוף ואמין. אם מגישים בקשה שאיננה מבוססת על נתוני אמת, זה יכול לפגוע ביכולת לקבל הלוואה וכמובן שזה יפגע ביכולת של העסק לעבוד בצורה סדירה.

בשביל להגיש בקשה כזו, יש לעבוד עם חברה מקצועית כמו פרץ פיננסים, חברה בעלת ניסיון וידע בתחום, אשר ביצעה זאת בעבר וזמינה לבצע זאת שוב תוך זמן קצר.