הרצאות להנהלות | מנהלים ועובדים | בנושא שירות ומכירות

Lectures for Management and CEO'S Offices on Service & Sales

מכירות ושירות – הרצאות הבאות להציג תהליכים לשיפור מכירות ושירות ללקוחות. הרצאות השראה בתחום המכירות והשירות האיכותי ללקוחות באות לענות על השאלה הבאה: "מהי הצלחה במערכי השירות ללקוחות? מהי הצלחה וכיצד מודדים אותה בהיבט של שיפור מערכי מכירות השטח והמכירות טלפוניות"? הרצאות או סדנאות ואו יומי עיון המתמקדים בנושאים החשובים האלה לכל חברה או ארגון.

המכירות והשירות ללקוח חשובים לצמיחה

אנו מאמינים כי תחום השירות ללקוחות ותחום המכירות כיום מהווים את בסיס ההצלחה של כל חברה או עסק בינוני או קטן. ללא מערכי מכירות סופר מקצועיים וללא מערכי שירות לקוחות מצטיינים אין סיכוי רב לעסקים לשרוד את התחרות הגואה ואת המשברים העסקיים שפעמים מגיעים ללא כל התראה מוקדמת.

מה מאפיין אנשי מכירות ושירות מעולים?

בהרצאות, ימי העיון ובסדנאות נציג כי גם אצל אנשי מכירות איכותיים ומקצועיים והן אצל אנשי תמיכה ושירות ללקוחות חובה שיהיה אצלם את התכונות הבאות המאפיינות מצליחנים בתחום. הם חייבים להיות אופטימיים, בעלי חשיבה חיובית, מכווני מטרה ובעלי יכולת הנעה עצמית ובעיקר יכולת לקום מהר מכישלונות ולא פחות חשוב בעלי יכולת למידה ושיפור מתמיד.

הרצאות לצוותי מכירות ושירות לקוחות

כחברה לייעוץ ארגוני אנו מתמחים גם בהדרכת אנשי מכירות ושיפור ביצועים בקרב מערכי מכירות וותיקים. זאת ועוד, אנו משפרים ביצועים גם במערכי שירות לקוחות מורכבים. הדרך הנכונה והמומלצת להתחיל בתהליכים – פעמים מתחילה בקיום מספר הרצאות השראה לצוותי המכירות והשירות בחברה. אנו גדלו וצמחנו מתוך עולם המכירות יש לנו היכרות מעמיקה ואינטימית עם התחושות הרגשות והקשיים לבצע מכירות איכותיות ולשרוד שנים בתחומי המכירות והשירות ללקוחות.

כלים עדכניים לשיפור מכירות ושירות

ההרצאות ואו תוכניות ההדרכה לשיפור מערכי המכירות  מעניקים למשתתפים כלים ומיומנויות בשיפור ההבנה של כלל התהליך. הן תהליך המכירה והן תהליך השירות ללקוחות. בהרצאות ואו בתוכניות אנו משפרים את מיומנויות ניהול משא ומתן בתהליכי המכירה, מעניקים כלים לאנשי ומנהלי מחלקות השירות ללקוחות כך שיצליחו להקטין את אחוזי הנטישה ויעלו את אחוז הלקוחות המרוצים. בהרצאות ובסדנאות אנו מעניקים כלים עדכניים לשימור לקוחות ומכירות המשך.

מכירות ושירות – הרצאות המותאמות לעולם התוכן שלכם.

אנו מציעים מגוון רחב של הרצאות סדנאות וימי עיון קצרים בתחום שיפור מערכי מכירות והגדלת אחוזי בסגירה. הרצאות ימי עיון וסדנאות בתחומי שיפור מערכי השירות ללקוחות.  הרצאות מקצועיות ועדכניות שבוודאות עשויות לעניין את ההנהלות והמנכ"לים בחברות ובעסקים משפחתיים גדולים המבקשים לבצע שיפור מהיר בתחומים החשובים האלה. ההרצאות ופעילויות העצמה מאד מתאימות לשמש כבסיס להתנעת תהליכי הדרכה לעובדים ולמנהלים העוסקים במכירות או בשירות ללקוחות כמקצוע ודרך חיים. אנו מקיימים את ההרצאות והסמינרים בתחומי שיפור מערכי מכירות ושירות בכל פורום שיידרש ובכל מקום בארץ. התכנים יעברו התאמה לעולמות התוכן.

מתאימים את ההרצאה לצרכים שלך.

חברים, בואו לבדוק מה עשויה להיות ההרצאה הכי מתאימה בעבורכם בנושא שיפור מערכי מכירות ושירות ללקוחות. היה לא מצאת את ההרצאה שאתה כמנכ"ל מחפש? צור אתנו קשר – נשמח להציג בפניך את המגוון המלא. היה ונצטרך נשמח לבנות בעבורך הרצאה או סדנה מותאמת בדיוק לצרכים שתציג בפנינו. פנה ישירות למשה גרימברג : 0544814332 או שלח מייל אישי אלי:  abc@nuhul4u.co.il

המחברים:  עדן בן יצחק ומשה גלילי