מה הפיצוי המקסימאלי שניתן לקבל בתביעות נזקי גוף?

כאשר ניגשים לחשב את הפיצוי המקסימלי שניתן לקבל בתביעות נזקי גוף ישנם מספר פרמטרים אשר צריך להביא בחשבון ולפיהם יהיה ניתן לקבוע את הפיצוי. בין היתר מדובר על כאב שסובלים ממנו, עליו ניתן לקבל עד 180 אלף שקלים, זאת לצד פגיעה בכושר ההשתכרות והזדקקות לטיפולים רפואיים עתידיים. על איבוד כושר השתכרות צפויים לקבל פיצוי בהתאם לגובה השכר שמקבלים ובחישוב של מספר שנות אי יכולת השתכרות.

 

שלל פרמטרים לקביעת גובה הפיצוי

כפי שניתן להבין, ישנם פרמטרים שונים על פיהם יהיה ניתן לקבוע את גובה הפיצויים שיהיה ניתן לקבל. לפיכך יהיה רצוי מבחינתכם לוודא כי אתם מודעים לאפשרויות השונות שתהיינה קיימות מבחינתכם ולאחר מכן תצטרכו לגשת אל עורך דין מומחה לתביעות מהסוג הזה וזאת כדי שהוא יסייע לכם להבין מה הפיצוי שתוכלו לקבל במצב אליו נקלעתם.

 

כל תאונה מזכה בפיצויים בהיקף שונה

בסופו של יום עליכם להיות מודעים לכך שיכול להיות שוני גדול מאוד בין הפיצויים שמקבל אדם אחד לעומת אחר. הגובה שלהם יהיה תלוי במידת החומרה של הנזק הגופני ממנו סובלים וזאת לצד שלל היבטים אחרים אשר יהיו חשובים לא פחות. כך ניתן לקבוע מהם הפיצויים שתוכלו לקבל לאורך השנים.

 

עורך דין מנוסה יסייע להשיג פיצוי הולם

דבר אחרון שתרצו לקחת בחשבון זה עצם היותכם בוחרים לפנות אל עורך דין אלי מאור אשר יוכל להעניק לכם ליווי משפטי מקצועי וכזה אשר יסייע לכם לקבל את כל הפיצויים והזכויות שמגיעות לכם. בעזרת עורך דין עם ניסיון בתחום תביעות הגוף תוכלו להגיע למיצוי מקסימלי בעניין הזה. אז אל תשכחו ליצור קשר עם אחד כזה ובשלב מוקדם ככל הניתן בהליך התביעה שלכם.