למה כדאי להשקיע דווקא בגרמניה

רבים אמרו לכם כי אם יש לכם הון התחלתי כדאי לכם להשקיע בנדל"ן. בארץ אמנם יש גם נדל"ן שיש אפשרות להשקיע בו, אך הוא לא מאפשר לאנשים רבים להשקיע בו כי יש צורך בהון התחלתי רב לשם כך.

 לכן רבים בוחרים לוותר על קניית דירה בארץ גם לצורך השקעות. הדרך הטובה ביותר להשקיע בנדל"ן היא לקנות דירה בגרמניה במאמר זה נספר על למה כדאי להשקיע ברכישת נדל"ן השקעה בגרמניה

5 סיבות להשקיע דווקא בגרמניה: 

מחירי הנדל"ן זולים יחסית : 

לעומת מקומות אחרים באירופה שמחירי הנדל"ן שם עולים בהתמדה.

 גרמניה היא אחד המקומות שמחירי הנדל"ן עדיין זולים ביותר ניתן לרכוש דירה בחצי מהמחיר שניתן לרכוש אותה בארץ . 

הגרמנים מעדיפים לשכור דירה ולא לקנות אותה: 

העם הגרמני לעומת עמים אחרים מעדיפים לשכור דירה ולא לקנות אותה עובדה זו השפיעה חד משמעית על מחירי הנדל"ן להשקעה  בגרמניה. ולכן יש שימור של מחירי הנדל"ן הזולים והמשבר שמאפיין מקומות אחרים בעולם פסח על גרמניה. 

תשואה מניבה של הדירות: 

רבים נוהגים לקנות דירה ולהשכיר אותה המחירים של השכירות עולים בעקבות כך שרבים מהגרמנים מעוניינים לשכור את הדירות וכך גם הרווח הוא גבוה יותר. 

מדובר בבניינים במצב טוב

לעומת מקומות אחרים בעולם שהבניינים הם ישנים מאד ובמצב תחזוקה גרוע, ויש צורך להשקיע כסף רב על מנת לשפץ אותם. הבניינים הם במצב טוב כלומר שניתן מיד להשכיר אותם לאחר הקנייה. 

השקעה לטווח ארוך: 

ההשקעה בגרמניה היא לא לטווח קצר אלא לטווח ארוך בין 4 עד 6 שנים כך שניתן לרכוש דירה במחיר משתלם במיוחד  לא להשקיע בה בשיפוץ שלה במיוחד ולקבל סכום גדול כל חודש מבלי לעבוד כלל.