איך בוחרים בודק שכר מוסמך

שמעתם על חשיבות שירותיו של בודק שכר מוסמך ואינכם בטוחים כיצד הוא יוכל לסייע לעסק שלכם? כדאי שתדעו כי כבעלי עסק המחזיק עובדים, עליכם לדאוג למיצוי מלוא זכויותיהם על פי חוקי דיני העבודה. כדי להבטיח שכל מעסיק ישמור על זכויות אלו, ובמיוחד חברות קבלניות ועסקים תחום האבטחה, ניקיון ומסעדנות – נחקק חוק נוסף בשנת 2011 המייעל את הליכי הפיקוח והאכיפה מול מעסיקים.

חוק הגברת האכיפה של דיני העבודה

חוק זה נועד להגביר את הליכי הפיקוח והאכיפה של חוקי העבודה, זאת באמצעות ביצוע בדיקות תקופתיות מטעם משרד העבודה והרווחה בבתי עסק, על מנת לגלות הפרות בדיני העבודה ולמצות את הדין עם מעסיקים שאינם ממלאים אחר זכויות העובדים. החידוש בחוק הגברת האכיפה נוגע להליכי האכיפה הננקטים מול מעסיקים שהפרו את החוקים, כך שנוסף לאכיפה אזרחית ופלילית ננקטים נגדם גם הליכי אכיפה מנהלתית ומתן התראות בנוגע לקנסות ועיצומים כספיים על בית העסק.

מהו תפקידו של בודק שכר מוסמך?

גם אם העסק שלכם פועל באופן חוקי ומקפיד לשמור על זכויות העובדים, חשוב להיות עם אצבע על הדופק ולבצע באמצעות משרד רואה חשבון בחיפה בדיקות שכר תקופתיות של כל העובדים בכדי להבטיח כי הם מקבלים את המגיע להם על פי חוק. באמצעות שכירת שירותיו של בודק שכר מוסמך, ניתן לבצע בדיקות מקדימות לבדיקות שיבצעו נציגים מטעם משרד העבודה, וכך לאתר הפרות ולתקן אותן לפני שהעניין יגיע לאכיפה מול הרשויות.

איך לבחור בודק שכר מוסמך?

כדי לקבל את ההגנה הטובה ביותר מפני עיצומים וקנסות כספיים, חשוב לבחור בודק שכר מוסמך ומקצועי שיבצע את הבדיקות הדרושות לאיתור הפרות בדיני העבודה. איש מקצוע זה מוכרח להיות רואה חשבון בחיפה בהכשרתו שעבר הסמכה לעסוק בתחום בדיקות שכר לעסקים.