איתור כספים – המדריך המלא

אנשים רבים אינם יודעים זאת אבל אולי יש כספים אבודים רבים שמגיעים להם והם אינם מודעים לכך. כספים אלו נמצאים אצל חברות הביטוח ושוכבים עמוק עמוק בחשבונות רדומים. כמובן שאף אחד לא יספר לכם על כך וסביר להניח שאיבדתם מעקב על הכספים הללו או אפילו לא ידעתם על קיומם. על פי ההערכות של משרד האוצר יש מיליארדי שקלים הנמצאים בחשבונות רדומים, כספים השייכים לאנשים שאינם מודעים על קיומם.

מהם כספים אבודים ומדוע אף אחד לא מספר לנו עליהם?

כספים אבודים הם כספים הנמצאים על שמכם (או שם של אדם פרטי אחר) הנמצאים בחשבונות של חברות הביטוח ושוכבים שם עד אשר מישהו יועיל לקחת את הכספים הללו. הבעיה היא שאף אחד לא מספר לנו על הימצאותם של הכספים הללו. הסיבה לכך היא שכל זמן שהכסף הנמצא שם שוכן כמעין חשבון פיקדון המייצר לחברות הביטוח עוד ועוד כספים. תחשבו שאם חברת הביטוח משקיעה מיליארד שקלים בפיקדון או השקעה שבה הכסף צומח אפילו ב1% למשך שנה – אותו 1% של צמיחה הוא כסף שחברת הביטוח מכניסה לכיס. יתרה מכך – חברת הביטוח גובה בכל חודש דמי ניהול עבור הכספים הללו. גם אם מדובר במספרים קטנים, הרי שאחרי שנים או עשרות שנים שבהם הכסף נמצא בחשבונות המורדמים – מדובר בסכומים גדולים. 

איך ניתן למצוא את הכספים האבודים?

כדי למצוא את הכספים האבודים שלכם תצטרכו לפנות אל חברת איתור כספים מקצועית ומנוסה, הפועלת בתחום מדי יום ומסייעת ללקוחותיה לאתר את הכספים האבודים שלהם. החברה תבצע בדיקות מקיפות אודות הכספים האבודים שלכם ותסייע לכם לקבל את הכספים שלכם. כל אחד יכול ליהנות סתם כך באמצע החיים מהכנסה נוספת אולם לא לכל אחד יש כספים אבודים – לרבים כן יש וכדאי לבדוק זאת. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לבדוק את הנושא עבורכם. למידע בנושא קופות גמל