מהם פסי צבירה מגנטיים?

תחום גופי התאורה לא מפסיק להשתנות, להתפתח וכמובן להפתיע. פסי צבירה מגנטיים (מגנטו) הם ללא ספק אחד מפתרונות התאורה היעילים, מעוצבים ומשדרים מודרניות. דמיינו שאתם יכולים להחליט על מיקומי תאורה, ואז כשנמאס פשוט לשנות.

פס צבירה מגנטי מקנה לכם את האפשרות "לשחק" עם התאורה בחללים שונים בבית. אז מה זה פסי צבירה מגנטיים? ומה היתרונות שלהם?

פסי צבירה מגנטיים

פס צבירה מגנטי הוא רכיב תאורה, נראה כמו מסילה על התקרה, אשר ניתן לחבר אליו גופי תאורה ככל שהמקום מאפשר. החיבור נוצר באמצעות חיבורים מגנטיים ויוצר לנו עולם שלם של אפשרויות.

מתח החשמל בפסי צבירה הינו נמוך יחסית ולכן ברוב המקרים נוסיף דרייבר (שנאי) אשר יחזק את המתח החשמלי.

את פס הצבירה אנחנו יכולים למקם בכל מיקום שנרצה. כמו למשל, בין שני חללים שונים (סלון והול כניסה למשל) ואז לפזר גופי תאורה שונים אשר יכוונו לכיוונים שונים וכך אקבל משחק תאורה מעניין ודקורטיבי אשר מאיר על שני חללים בבית בצורה שונה.

פס צבירה מגנטי – יתרונות

מי שמתרגל בקלות לרעיונות חדישים ופורצי דרך יראה מיד את היתרונות שבפסי צבירה. זהו בהחלט שינוי מגופי התאורה שאנו מכירים. לפסי צבירה מגנטיים ישנם יתרונות עיצוביים ופרקטיים גם יחד:

  1. תמיד אפשר לשנות – אחרי שהתקנו את פס הצבירה המגנטי, ואחרי תקופה שהיינו מרוצים. נוכל להחליט שאנו רוצים לשנות את כיווני התאורה או את העוצמות.
  2. מוקדי תאורה שונים למטרות שונות – פס צבירה מקנה לנו את היכולת "לשחק" עם כיווני האור, העוצמה שלהם והמטרות שלהם.
  3. פתרון למקומות בלי נקודות הזנת חשמל – פס הצבירה יכול לשמש לנו גם כ'מגשר' בין מיקום בעייתי של נקודת חשמל ולמשוך את החשמל למיקום הנכון.

> מידע מקצועי ופרטים נוספים ניתן לקבל באמצעות אתר HOMELED!