כמה צריך לעלות אינסטלטור לפתיחת סתימות בירושלים?

בכל בית יש צורך בשרותי תחזוקה בצנרת מידי פעם ולצורך כך קיים מקצוע האינסטלטור. האינסטלטור הוא בעל המקצוע אליו פונים במקרה של סתימות בצנרת, פיצוצים בצינורות, או כל בעיה אחרת שקשורה לתחום.

מה כוללת העבודה של האינסטלטור?

עבודתו של אינסטלטור בירושלים כוללת תחומים קטנים כמו תיקוני ניאגרות, פתיחת סתימות בשירותים, פתיחת סתימות בסיפון ועוד, כאשר העלות של תיקונים אלו הינה נמוכה. לעומת זאת יש גם את התיקונים המורכבים יותר שכוללים הוצאת כלים סניטריים והחלפה שלהם, שבירת מרצפות לצורך הוצאה והחלפת צנרת, התקנת כלים סניטריים חדשים, התקנת צנרת וכן הדבקת אריחים ועל הקירות ועל הרצפה בחדרי אמבטיה.

אינסטלטור לפתיחת סתימות – כל מה שרציתם לדעת

פתיחת סתימות נכללת בתחום עבודות האינסטלציה הקלות יותר אשר עלותן הינה נמוכה יחסית. וזאת מכיוון שלצורך פתיחת סתימות בדרך כלל, אין צורך לפרק מרצפות או לחפור בקירות, אלא משתמשים בכלים מקצועיים שונים שמחדירים אל תוך הצנרת לצורך שחרור הסתימה. עם זאת, לעיתים, כאשר הסתימה הינה מורכבת יותר או שהיא ממוקמת בעומק הצנרת ולא ניתן להגיע אליה, יש כן צורך בביצוע עבודה מעמיקה ויסודית יותר שתתומחר בהתאם.

עבודות אינסטלציה – כמה הן עולות?

עלותה של עבודת אינסטלציה מתומחרת בדרך כלל על פי מספר שעות העבודה שהאינסטלטור מקדיש לכך, על פי סוג החומרים בהם הוא משתמש וכן ביחס לכמות אנשי הצוות שצריך לצורך ביצוע התיקון. אם נדבר במספרים, אפשר לומר כי עבודות אינסטלציה מתחילות במחיר של 350 ₪ ויכולות להגיע עד לעשרות אלפי שקלים בהתאם לסוג התיקון ולהיקף העבודה. חשוב לציין, כי מחירים אלו מתייחסים לעבודה של אינסטלטור לפתיחת סתימות בירושלים ובכל עיר מתמחרים את עבודות האינסטלציה באופן מעט שונה.