מחיר לוכד נחשים, מה המחירון להיפטר מהזוחלים המטרידים?

מי לא רוצה למצוא פתרון לבעיית השרצה והימצאות של זוחלים וחרקים שמסתובבים לנו בבית בין הרגליים? בתי קרקע ברחבי ישראל ובמיוחד אלו הנמצאים באזורים הרריים כמו יהודה ושומרון סובלים רבות מהטרדות מצד זוחלים שונים – נחשים ועקרבים למיניהם. על מנת לעשות להם סוף יש למצוא לוכד נחשים מיומן ומקצועי שימצא דרך להיפטר מכל הסכנות האורבות לכם מבין החריצים והסלעים.

הזמינו עכשיו את SNAKER לוכד נחשים ותוכלו לישון בשלווה ובבטחה ביודעין שהילדים שלכם יכולים לשחק בצורה בטוחה בחוץ.

מה המחיר של שירות לוכד נחשים?

המחיר של לכידת נחש שאורב לכם בין הסלעים או בחצר משתנה בין מקרה למקרה. דבר ראשון, זה מאוד תלוי איפה אתם גרים. כלומר, לוכד הנחשים הרי צריך לבוא ולבצע את העבודה בשטח, נכון? זה לא כמו עבודה מהמחשב בה אפשר לעבוד מכל מקום בלי לשלם על הדלק והוצאות אחרות של נסיעות. לכן ככל שהמיקום יהיה רחוק יותר מהמיקום של לוכד הנחשים, כך תצטרכו להוציא יותר. בדרך כלל, המחיר המירבי לא יעלה על 800 שקלים ללכידת נחש.

מה הם הגורמים השונים הנוספים למחיר לכידת נחשים

חוץ מהמרחק, יש אלמנטים נוספים המשפיעים על המחיר הסופי שתצטרכו לשלם. למשל, סוג הנחש. בישראל קיימים נחשים לא ארסיים ונחשים ארסיים. הדרך ללכוד כל אחד מהם יכולה להיות שונה לחלוטין וכן אמצעי הזהירות שיש לנקוט בכל אחד מהמקרים. גם בקרב נחשים לא ארסיים, למשל, יש גדולים יותר וגדולים פחות ודרכי ההתנהגות שלהם בקרבת בני אדם שונה, מה שמצריך התייחסות ודרך פעולה ייחודית לכל סוג. בהתאם להוצאות והמאמץ הכרוכים בלכידת נחש מסוג מסוים, המחיר הסופי שלכם יחושב.

בסופו של דבר, מחיר לוכד נחשים יהיה בטווח של בין 500 ל-800 שקלים.