מה השכר בתחום הסייבר בישראל שנת 2022?

אתם מנסים לבחור מקצוע שיכול להיות מעניין? רוצים לעשות הסבת מקצוע ולעבוד בתחום ההייטק? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים, בין היתר, על סייבר. עם זאת, האם עצרתם לבדוק כמה באמת מרוויח איש מקצוע מהתחום הזה? על כך במאמר שלפניכם.

מה משפיע על השכר?

בבואנו לראות את נתוני השכר בתחום הסייבר לשנת 2022, אנחנו רואים שכפי שקורה בתחומים אחרים, גם כאן הניסיון הוא חלק משמעותי. לכן, כאשר בוחנים את הדברים לעומק, מגלים שאיש מקצוע מהתחום הזה עם עד 5 שנות ניסיון, ירוויח בין 13,000 ל 17,000 ברוטו. לעומת זאת, המשכורת הממוצעת של איש סייבר עם ניסיון, עומדת על 14,5000 ₪.

איפה ניתן ללמוד את התחום?

האמת היא, שאם גם אתם חולמים לעבוד בתחום הסייבר, כדאי שתדעו שאתם יכולים ללמוד את הנושא הזה בלא מעט מקומות. בנוסף, מדובר על קורס מקצועי יחסית קצר, כך שאפילו אם אתם עומדים לעשות הסבת מקצוע, זה בהחלט אפשרי. יש קורסים בתחום הסייבר שאפשר גם לשלב אותם בקלות עם חיי היומיום ועם עבודות אחרות, כך שאין סיבה לחשוב פעמיים.

האם באמת תצליחו למצוא עבודה בתחום הזה?

זה ברור שאם אתם חושבים ללמוד סייבר, אתם עושים זאת כדי למצוא עבודה וכדי להרוויח כמה שיותר כסף. החדשות הטובות הן שבעזרת חברה לגיוס בסייבר תוכלו למצוא עבודה בקלות רבה בתחום הזה. הסיבה לכך ברורה: אנשי סייבר הם אנשי מקצוע שדרושים לכל חברה ולכל ארגון. לכן, כאשר מדובר על תחום עם ביקוש רב כל כך, אין שום סיבה שבגללה יהיה לכם קשה למצוא עבודה. הירשמו עוד היום ללימודים, השקיעו בהם ותראו שגם אתם, כמו אחרים, תוכלו להשתלב כמה שיותר מהר בעבודות סייבר שונות ומעניינות.