פיתוח מנהלים – המאפיינים של מנהלים מצטיינים

Executive development – for outstanding managers

מדוע תחום פיתוח מנהלים הפך לחשוב כל כך בעשור השלישי של המאה ה- 21. חברות ועסקים מתמודדים עם קושי בגיוס מנהלים מצטיינים. מתקשים לשמר אותם בארגון לתקופות ארוכות. תרבות התעסוקה של הדור המעיר השתנתה. ארגונים ועסקים חייבים לבנות מאגר מתחדש של מנהלים צעירים טובים המסוגלים להתפתח ולהיות מנהלים מצטיינים. בואו ונחשוב למה ומדוע לדעתכם מנהלים צעירים בעלי נתוני פתיחה טובים הופכים למנהלים מצטיינים? מדוע הם נכס חשוב ביותר לכל חברה או ארגון?

היתרונות של מנהלים מצטיינים?

כמנכ"ל או כבעלי חברה מה לדעתך עשוי להפוך מנהלים צעירים וטובים למנהלים מצטיינים? בטוח כי גם אתה מודע לאפשרות שאם ניקח מנהלים הזהים בתואר האקדמי, זהים בכישורים ובניסיון המקצועי נכון לאותו פרק זמן, מי מהם עשוי להתפתח ולהפוך למנהל יוצא מהכלל? כזה שיהיה מושא להערצה וקינאה בקרב מנהלים שהתחיל יחד איתו את אותה הדרך? כזה שיצליח להניע תהליכים מורכבים ולהוביל צוותים לעמידה ביעדים פעם אחר פעם.

ההבדל גדול בין מנהלים טובים למצטיינים

מה הבדל בין מנהלים מצוינים לבינוניים? האם אתם מזהים בעצמכם דפוסי התנהגות וניהול המאפיינים מנהלים מצטיינים? אין לנו כל ספק כי מנהלים מצוינים הם נכס לכל חברה או ארגון עסקי. הם מצליחים לסחוף אחריהם עובדים ומנהלים להשיג יעדים ומשימות שגורמות להם לממש את מלוא יכולותיהם וכישוריהם. בכך הם עוזרים לחברה או לארגון לעמוד ביעדים ולהמשיך לצמוח. הם מאופיינים ביכולות תקשורתיות גבוהות. אינטליגנציה רגשית ואמפתיה מעבר ליכולות ניהול מוכחות.

התרומה שלנו לפיתוח מנהלים גם אצלך בארגון

מהי התרומה שלנו לתהליך חשוב של העצמת מנהלים ועובדים. אנו עושים זאת באמצעות קורסים למנהלים, סדנאות למנהלים ולעובדים העוזרים למשתתפים להפוך למנהלים הרבה יותר טובים. דעו כי מנהלים מצטיינים שעברו אצלנו תוכניות העשרה ותוכניות ייעודיות לפיתוח מנהלים מצליחים לאחר מכם ליישם את הנלמד בשטח ובכך ליצור חזון ותרבות ניהולית בריאה ומשתפת. מתברר כי מנהלים מצטיינים מצליחים ליצור סביבם עובדים ומנהלים מרוצים ומאושרים.

מפגש סיעור מוחות וחשיבה במתנה

פעמים מעורבות הייעוץ העסקי העוסק בהדרכות ופיתוח מנהלים עשוי להידרש במצבים בו החברה או ההנהלה והמנכ"ל מבקשים לבדוק כניסה לתחום טיוב ושיפור הביצועים של המנהלים הצעירים בארגון. במפגש ההיכרות נרחיב ונעלה נושאים נוספים הקרובים לליבך. כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי המתמחה בהדרכות עובדים ומנהלים, החלטנו להעניק מפגש "סיעור מוחות" במתנה, ללא עלות ומחויבות שבו נבחן יחד האם גם אצלך בשלו התנאים לביצוע שיפורים ועדכונים במערכי ההדרכה ופיתוח מנהלים ועובדים. שווה כי נשוחח – 03-9032222 צלצל ישירות אלי  0544-814332