מחירי הדירות בשיא – האם עדיין כדאי להשקיע בנדל"ן בארץ?

משקיעים רבים מחפשים אחר השקעות זמינים ומניבים. המטרה היא כמובן לשים את הכסף בהשקעה בטוחה ויציבה שאכן תניב תשואות מספקות בהתאם לסכום הכסף אותו משקיעים. אם בעבר ההשקעה הרווחת והפופולארית הייתה בנדל"ן בארץ, הרי כיום המצב מעט שונה. זאת לנוכח המחירים הגבוהים ביותר של נכסים בישראל. אך יחד עם זאת חשוב לדעת שלא תמיד מומלץ לרוץ לחו"ל, ולא תמיד צריך לוותר על השקעה בנדל"ן בארץ.

הזדמנויות כדאיות להשקעה מניבה

יש לא מעט הזדמנויות בהם תוכלו לאתר את הנכס המשתלם והמניב שתואם את היכולות הפיננסית שלכם שממנו ניתן ליצור הכנסה פסיבית. כך שאי אפשר לומר שלא כדאי להשקיע בנדל"ן בארץ. יש בהחלט לא מעט משקיעים שממשיכים לרכוש נכסים בארץ ולהרוויח מהם כספים משמעותיים, אך כמובן שחלון ההזדמנויות אינו רחב כפי שהיה בעבר, ולא כל אחד יכול לעמוד במחירים.

אם כי כמובן שמי שיש ברשותו סכומים גבוהים להשקעה, מי שרואה את עצמו רוכש נכס בארץ ומרוויח ממנו תשואה קבועה – יוכל להצליח בכך. חשוב לציין שגם בארץ שנחשבת יקרה בתחום הנדל"ן, ניתן למצוא נכסים במחירים משתלמים יותר. זאת באזורים פחות מבוקשים או באזורי פריפריה. גם פרויקטים שיוצאים לדרך ונבנים מאפשרים למשקיעים רבים לרכוש נכס נוסף למטרות השקעה. כך שמגמות כלליות והכרזות החלטיות לא תמיד מגלות בפנינו את התמונה האמיתית. גם בעידן בו המחירים של הנדל"ן בארץ יקרים להחריד, עדיין יש הזדמנויות שלא שווה להחמיץ. כל זאת לצד האפשרויות להשקיע בנדל"ן בחו"ל. תחום שנחשב אפשרי יותר. 

ליווי מסור לכל אורך הדרך

בכל מקרה חשוב לקבל ליווי של גורמים מנוסים שמכירים את האופציות ויודעים לכוון כל אחד בדרך שנכונה לו בהשקעות.