איך תבחרו עורך דין תעבורה?

כאשר נקלעים אנשים לבעיה כזו או אחרת הקשורה בתעבורה, הם עושים את הטעות שרבים וטובים עושים, מנסים לוותר על מעורבות עורך דין תעבורה והתוצאה כמו מדברת בעד עצמה. מה לעשות כדי להימנע מתרופות החוק ולמזער עד כמה שניתן את הנזק שנגרם מול השופט ובתי המשפט? הנה כל הפרטים אודות עורך דין תעבורה וכיצד ניתן לבחור אותו הכי נכון שאפשר.

כמה זה אמור לעלות לכם? עורך דין תעבורה

אחת השאלות שעולה היא מה קורה אם בכל זאת בוחרים עורך דין תעבורה? כמה זה אמור לעלות? מה אם זה יקר וזה מעבר לתקציב שיש ברשותכם? בגדול, חשוב ביותר לחשוב לא על כמה זה יעלה לכם אלא על כמה כסף אתם עלולים להפסיד במידה ותנסו לעשות את זה לבד.

אחד מהתרחישים ששווה לדבר עליהם זה עניין פסילת נהיגה, כך שאם פרנסתכם קשורה לכביש ולהסעת מוצרים ממקום למקום ורישיונכם יישלל מכם אולי כדאי שתחשבו שוב!

במקרים אחרים, אם מדובר בדו"ח לעיתים רצוי להיוועץ עם עורך דין תעבורה, לבדוק אם כדאי לשלם וכך לסיים את המצב הזה ולא להפוך את הנזק הקטן לגדול אף יותר.

כיצד ניתן לשלם לעורך דין תעבורה? 

על פי כללי הלשכה לעורכי דין נדרש כי לא יקבל עורך דין תעבורה כספים לפי יכולות או הצלחה כי הדבר עלול להיחשב שלא כחוק.

לכן במעמד הזה, שלא דומה לנושאי חקיקה אחרים, עורך דין תעבורה חייב לגבות את שכרו מראש ולא על פי גובה ההצלחה.

לכן, במעמד בחירת עורך הדין, יש לבדוק את שכר הטרחה, ממה הוא מורכב? האם מדובר בתיק מורכב או תיק פשוט יותר? בגדול, העלות תהיה בנויה מהיקפיו של המשפט, דיונים, הסדרי פשרה אם יהיו וכל מה שיקצר או יאריך את המשפט וכך גם ייקבע את שכר הטרחה שלכם.

צרו קשר והתייעצו עם עו"ד מלכא ושות.