השקעות בדובאי – הכי משתלם שיש

דובאי היא ביתם של כמה מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. רבות מהחברות הללו מבוססות באיחוד האמירויות הערביות ויש להן רמה גבוהה של השפעה בינלאומית. השפעה זו נובעת מהעובדה שלדובאי יש רמת חיים גבוהה מאוד, כאשר אנשים מכל העולם עובדים בחברות אלו. זה הוליד את הקמתם של מספר תאגידים רב לאומיים גדולים.

שוק נכסים פעיל

שוק הנכסים בדובאי הוא בין הפעילים ביותר באיחוד האמירויות ואחד המניעים העיקריים שלו לצמיחה. הסיבה לכך היא מיקומה קרוב לאירופה וגם לאסיה, מה שאומר שהמקום נמצא במרחק טיסה קצרה בלבד מכל אחד מהאזורים. בנוסף, דובאי מציעה אקלים מצוין לעסקים עם חורף מתון וקיץ חם. יש פה כוח עבודה בעל השכלה גבוהה מה שאומר שיש הרבה הזדמנויות עבודה זמינות למי שמחפש השקעות והקמת עסקים. 

שילוב של עושר וטכנולגיה

בשנת 2017, דובאי דורגה כעיר היקרה בעולם וזה לא היה רק בגלל פרויקטי התשתית והתשתית שלה. יש בה גם מספר רב של אנשים עשירים וחברות טכנולוגיה. בדובאי תמצאו מספר גבוה מאוד של מהגרים משכילים, שעובדים באיחוד האמירויות או שיש להם קרובי משפחה שעובדים שם. 

השקעות בדובאי צומחות בקצב מרשים. אין זה פלא שחברות רבות החליטו לנצל את הפריחה הזו על ידי בניית משרד משלהן שם או על ידי העברת המטה שלהן לכאן. זה כמובן טוב למשקיעים. דובאי היא העיר היקרה בעולם אך יש בה אוכלוסייה של 4.5 מיליון אנשים בלבד. כל  זאת עם תוצר של 1.2 טריליון דולר, מה שהופך אותה לכלכלה השנייה בגודלה בעולם לפי תוצר נומינלי אחרי סין.

לסיכום, השקעות בדובאי היו נושא חם בשנים האחרונות. העיר משכה הרבה כסף ממשקיעים פרטיים וחברות רב לאומיות כדי לפתח את התשתית הדרושה לעסקים שלהם.