עבודה בהייטק ללא תואר – יש חיה כזו

יש הרבה משרות שדורשות כישורי היי-טק אבל לא קל למצוא אותן. ראינו שהרבה אנשים מתחומים שונים יצאו עם רעיונות חדשניים, מה שהקל על אנשים לבצע את העבודה. העולם משתנה וטכנולוגיות חדשות מגיעות מדי יום, מה שמקשה על אנשים לבצע את העבודה. חלק מהטכנולוגיות החדשות הללו כוללות: בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה, רובוטיקה, הדפסת תלת מימד ומציאות מדומה. כל אלה משתלטים על המשימות האנושיות המסורתיות ומקלים על הביצוע של כולם. זה הביא לגידול עצום בהזדמנויות התעסוקה במיוחד עבור אלה שאין להם תארים או כישורים ברמה גבוהה.

איך ניתן להתקבל להייטק בלי תואר?

עם קצת עזרה תוכלו להתקבל אל עבודה בהייטק ללא תואר ומבלי שתצטרכו לעבור את ההכשרה הפורמלית. אתה יכול ללמוד קצת קידוד ולהכיר חלק מתעשיית הטכנולוגיה. מקומות תעסוקה. החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להתחיל ולבנות את הקריירה שלך כעובד, תוך כדי לימוד קוד. אז, זו הסיבה שבגללה אני חושב שכמעט לכל עבודה יש הרבה ערך עבודה. הפוסט הזה בבלוג לא עוסק איך להיכנס לחברה או ליצור פרויקט קידוד משלך (וזה דבר אחד שאני לא הולך לעשות במהלך חיי). זה יותר על לימוד היסודות של תכנות בדרך כלשהי ותלמד את זה באמצעות עבודה בשביל הכיף, התחלת פרויקטים בזמן שלך, התנסות בדברים ועשייה מה שאתה אוהב לעשות.

לדוגמה:
1) למד את היסודות של תכנות על ידי קריאת כמה ספרים.
2) הצטרפו לתחרות קידוד.
3) התחילו פרויקט משלכם ולמדו ממנו.
4) למד כיצד לקודד כמה דברים שאתה יכול להשתמש בהם בעבודה שלך, כמו מסדי נתונים ומערכות עורפיות אחרות (לדוגמה RESTful APIs). 

מהי שפת התכנות הטובה ביותר ללמוד? 

האם יש ספר או אתר שילמד אותך איך לבנות אפליקציית אינטרנט בשפה זו? מה דעתך על מסגרות אינטרנט כגון Angular, React או Ember? אבל אם אתה לא יודע מה זה HTML או CSS? או שיש לו כל ניסיון בפיתוח עם TypeScript אזי מומלץ לו להתחיל עם לימודי javascript