סדנת אפייה עם שמרים

הייתן רוצות לשבת עם כוס קפה ופרוסת עוגת שמרים ריחנית? מי לא אוהבת את הריח הטעים והמפתה של בצק השמרים? רוצות לאפות עוגות שמרים ריחניות וטעימות לבד? האם אתן מכירות את סודות האפייה עם השמרים? אם לא? אתן מוזמנות אל סדנת אפיית שמרים למתחילות או למתקדמות.

 

לבצק שמרים איכותי יש סודות מיוחדים.

בשביל לקבל בצק שמרים איכותי, לא מספיק רק לערבב חומרים. איך מתפיחים בצק שמרים בצורה המושלמת ביותר? ידעתן שבצק שמרים איכותי מאכסנים בשקית סגורה בתוך המקרר באזור מתאים? ושצריך לאפות את בצק השמרים בתנור בטמפרטורה מיוחדת? מהן התכונות של השמרים הנותנות לבצק טעם נפלא כל כך? מטרת הסדנה היא ללמוד את הסודות המופלאים והלא ידועים של השמרים.

 

איך ממלאים בצק שמרים במילויים טעימים?

לבצק שמרים יש טעם טעים מאוד. אולם כאשר קונים מאפה שמרים, קונים אותו עם מילוי. ולכן, במהלך סדנת אפייה עם שמרים, מתנסים עם סוגים וטעמים שונים של מליות. בסדנה, לומדים את הטכניקות המקצועיות שעוזרות להכניס את המילוי לתוך הבצק שמרים.

 

כיצד אופים לחמניות בריוש?

האם אתן אוהבות לחמניות בריוש? הן קטנות, אך כל כך טעימות! מה דעתכן ללמוד לאפות לחמניות בריוש? בסדנת אפייה עם שמרים, תלמדנה את הטכניקות המקצועיות ביותר שיעזרו לכן להכין בצק בריוש אוורירי ואיכותי. וכמובן, בסדנה תלמדנה איך לעשות עליהן זיגוג מביצה, ולפזר עליהן שומשום.

 

יודעות לאפות בצק קראנץ' שמרים?

למה בצק קראנץ' טעים כל כך וגם פריך? משום שלבצק יש מרקם שומני. אולם, האם אתן יודעות לאפות בצק זה? בסדנה, תלמדו את הסודות המקצועיים להכנת בצק קראנץ' פריך וטעים. במהלך הסדנה, תלושנה את הבצק באמצעות מערוך מקצועי.