מנות פופולריות בקייטרינג חלבי

כשמתכננים אירוע, כל אירוע, גדול כקטן, צריך לקחת בחשבון את נושא הקייטרינג. בהתאם לאירוע יהיה עליכם לחשוב על איזה תפריט תרצו לבנות. אם, למשל, אתם מתכננים את חגיגות בת המצווה של הבת שלכם בשעת צהריים שמשית, קייטרינג חלבי יכול להשתלב מצוין עם שעות היום, הקלילות שבאירוע ובמגוון הרחב שיש לו להציע.

 

לקייטרינג החלבי מבחר רחב של מנות להציע לאירועים שונים, אלו הן הפופולריות ביותר:

מגש שכולו קרואסונים

אין אדם שלא אוהב קרואסונים מתוקים המגיעים במגוון טעמים כמו שוקולד, שקדים או קינמון. בדיוק כמו האהבה לקרואסונים המתוקים, כך גם באה לידי ביטוי האהבה לקרואסונים המלוחים המגיעים במגוון סלטים כמו אבוקדו, סלט טונה או ביצים וכן גם סלמון מעושן. הקרואסונים קלילים, טעימים וכיף להגיש אותם באירוע עם קייטרינג חלבי כמו שכיף לאכול אותם.

 

מגש שכולו חביתיות

אתם יכולים להיות מופתעים מהמידע הבא אבל גם פנקייקים יכולים להיות מלוחים. אלו הן החביתיות. החביתיות המלוחות יכולות להגיע במגוון טעמים מלוחים משולבים בגבינה, רוטב עגבניות, פסטו ועוד. מכיוון שקייטרינג חלבי בבסיסו יותר קליל מקייטרינג בשרי, אין כמו לאכול פנקייק מלוח לארוחת בוקר מאוחרת.

 

מגשים שכולם פירות וירקות

בין כל המאפים המלוחים והמתוקים שקייטרינג יכול להציע לכם, חשוב שיהיו את רגעי הנשנוש שבין מנה למנה. מגשי פירות וירקות יכולים לסייע לכם להעניק לבאי האירוע שלכם את מנות הצד למנות העיקריות שלהם ולהבטיח כי יצאו מהאירוע שלכם שבעים ומרוצים. הפשטות שבמגשים היא הגאונות מאחוריה ובעזרת חיתוך יפה ומסודר של המגשים אתם יכולים להוסיף צבעים רבים ועניין רב.

 

לסיכום,

כשאתם בוחרים את הקייטרינג החלבי שלכם לאירוע, עליכם לחשוב על התפריט, להרכיב אותו לפרטי פרטים ולהיעזר בצוות הקייטרינג שוודאי יודע את העבודה נאמנה.