הדברת פשפש המיטה – תרופות סבתא

האם גם אתם סובלים מגירודים וגירויים ממש אחרי השינה? כנראה שגם אתם סובלים מפשפש המיטה. פשפש המיטה הינו חרק קטן, עגלגל וחום שניזון מדמם של בעלי חיים ובני אדם. גופם שטוח והם בגודל של בערך גלעין תפוח. הוא אינו מסוגל לעוף, אך הוא מסוכל לנוע במהירות על גבי רצפה, קירות ותקרה. למרות שהם מהווים מטרד גדול במיוחד המלווה בגירודים וגירויים על גבי העור, הם לא נחשבים למסוכנים ומעבירי מחלות. הם משגשגים במיוחד באזורים מטונפים ובבתים בהם לא שומרים על היגיינה, כביסות וניקוי בסיסי ויסודי של מצעי המיטה ובגדים.

איך נפטרים מפשפש המיטה בצורה יעילה

בראש ובראשונה עליכם לשמור על חדרים נקיים. שמירה על היגיינה הכוללת כביסות ואוורור חדרי השינה הינו הצעד הראשון להיפטרות מפשפש המיטה. נקו את המצעים, הסדינים, הווילונות והבגדים שלכם בכביסה חמימה וייבשו אותם עד שלא נשארת לחות.

השתמשו במברשת נוקשה ונסו עד כמה שאפשר לשפשף את המזרן ובמיוחד בתפרים שלו, שם הפשפש יכול להיתפס ובמיוחד להטיל את ביציו. לאחר מכן הפעילו שואב אבק ועברו ביסודיות על גבי כל המזרון, לאורך ולרוחב.

החשיבות של שמירה על היגיינה בחדר השינה

גוף האדם מזיע המון במהלך הלילה. בנוסף לנוזלים המופרשים לנו מהגוף, כדוגמת זיעה ורוק, אנחנו גם משילים שיער ותאי עור מתים. לכן מומלץ מאוד להחליף לפחות כל שבוע את המצעים שלכם במצעים חדשים ונקיים. דבר דומה אמור גם על הפיג'מות שלכם.

אם אתם סובלים רבות מפשפש המיטה ולא משנה מה אתם עושים עדיין לא מצליחים להיפתר ממנו, ייתכן וכדאי לכם להחליף את המזרן הישן שלכם בחדש. לפעמים זה שווה את זה גם מבחינת איכות המזרן הנשחקת.

לקבלת הצעת מחיר פנו אל אגרנט ארנון.